6 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef mijne weleens een beetje kokoswater van healthy people is 99,9procent kokos Misschien eens proberen?

3 jaar geleden

Uit wat voor beker drinkt hij op de crèche water? Hier gebruiken ze munchkin 360 graden bekers. Mijn zoontje drinkt daar ook goed uit, een open beker is nog lastig. Je zou ook kunnen proberen om hem lauwe rooibosthee te geven.

3 jaar geleden

Reactie op Faar

Ik geef mijne weleens een beetje kokoswater van healthy people is 99,9proce ...
Wel prijzig maar geef dus elke beetje.. hij vindt het erg lekker miaa helpt dat

3 jaar geleden

Reactie op Mlis

Uit wat voor beker drinkt hij op de crèche water? Hier gebruiken ze munchki ...
Een gewone open drinkbeker in de creche, van ikea denk ik.. thuis hebben we ook wel een oefenbeker van philips avent liggen, maar dit nog niet geprobeerd.. Hij gooit alles wel graag op de grond vanuit z’n stoel.. en hij kan z’n beker nog niet alleen pakken (hij wilt het wel soms doen, maar hij speelt er dan mee en gooit het op de grond), z’n fles melk s’morgens en s’avonds kan hij wel alleen vastnemen (maar enkel en alleen als hij z’n fles ‘al liggend’ in de baby bjorn of op onze schoot drinkt) ..

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook niet zo’n water drinker. De 360 graden beker van Munchkin begrijpt ze niet, maar vindt ze wel leuk om mee te spelen. Ze kan wel goed drinken uit een rietjesbeker, helemaal zelf. Laatst geprobeerd om haar water uit een flesje te laten drinken, maar dat waren ook maar een paar slokjes. Uit een open bekertje oefenen we, maar ze bijt meer op de beker dan dat ze echt drinkt. Met momenten drinkt ze wel flinke slokken uit haar rietjesbeker. Denk dus dat ze gewoon geen dorst heeft.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de munchkin beker, maar zonder de deksel, dus is het eigenlijk ook een gewone open beker. Misschien is afgekoelde rooibosthee of een andere smaak een idee?