8 Reacties

5 jaar geleden

Uiteindelijk is het jouw lijf dus zeker is dat niet egoïstisch. Anders zal je altijd jezelf afvragen wat als

5 jaar geleden

Ja, ik ben bang achteraf heel veel spijt te hebben. Of dat ik het m’n vriend niet vergeef als ik mee ga in de afbraak van de zwangerschap.. Maar het is zo plots dat het me toch ook heel bang maakt. Mijn voorkeur gaat zeker naar de zwangerschap verder zetten eigenlijk. Dank je!

5 jaar geleden

Ik snap dat het een hele moeilijke situatie is.. Maar denk dat het extra belangrijk is om goed met elkaar te praten.. eventueel met behulp van een psycholoog? Ik weet dat er bepaalde psychologische testen bestaan die je kan laten afnemen om te kijken of je een abortus kan verwerken of dit altijd een issue/pijnpunt zal blijven. Maar het is een keuze die alleen jij samen met je partner kan maken en die voor jullie beide goed moet voelen.. Veel succes en sterkte samen..

5 jaar geleden

Dank je wel voor de fijne tip, ga ik eens uitproberen! En praten zal inderdaad de enige manier zijn om tot een oplossing te komen. Gelukkig staan we daar beiden voor open!

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie er al samen uit gekomen?

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie er al samen uit gekomen?
Hey iriisje90, We gaan het houden en ben nu net in mijn 12e week. Na heel veel praten gaan we er nu allebei 100% voor dus ben dolgelukkig! Dank je om te polsen x

5 jaar geleden

Reactie op Mems

Hey iriisje90, We gaan het houden en ben nu net in mijn 12e week. Na heel v ...
Wat fijn!! Goed om te horen 😘

5 jaar geleden

Wat fijn!! Goed om te horen 😘
Ja echt wel! Dank je wel 🥰