5 Reacties

5 jaar geleden

Hoi Caitlinn, Ik zal je vraag op Facebook delen. Je bent vast niet de enige :) Succes!

5 jaar geleden

Helemaal goed! Kan dat wel anoniem?😅

5 jaar geleden

Hoi! Hier nog een 😓. Ben altijd heel dik geweest en in de afgelopen jaren juist heel hard gewerkt om af te vallen, met goed resultaat. Heb er nu veel moeite mee om een opgeblazen buik en de weegschaal die omhoog gaat te zien.....ben morgen pas 8 weken en toch al aangekomen, vind het allemaal maar lastig....

5 jaar geleden

Ja hier nog eentje. Ik ben nu 17+3 weken zwanger en kan mn buik nu ook niet echt meer verbergen terwijl ik dat wel altijd deed. Ik vind het ook best lastig dat de zwangerschapskleding allemaal zo strak is (omdat je trots mag zijn op je mooie buik!). Grote slobbertruien verbergen het nog wel maar daar is het nu een beetje te warm voor😅 Maar probeer toch je buik te accepteren en de mooie kanten ervan te zien, hij zal de komende tijd alleen maar verder groeien door het mooie wonder dat erin zit.

5 jaar geleden

Ik heb ook echt moeite om mijn buik te accepteren en moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet echt begrijp waarom. Best vervelend ook!