8 Reacties

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Kom er ook niet achter wat het is! Volg dus even mee!

4 jaar geleden

Ik denk gewoon muggenbeten. Mijn zoontje is ook steeds de klos op zij hoofdje had hij er vorige maand 5. Afgelopen woensdag ook weer 1.

4 jaar geleden

Wel deze week meerdere muggebulten bij onze dochter, slaapt nu weer onder net. Mug met bloed in ochtend dood geslagen, dus was echt de culprit. En 6 plekken in een nacht, dus het kan wel.

4 jaar geleden

Wij hadden vorige week iets soortgelijks. Plekken op het gezicht en in het haar. Ook goed gevoede muggen doodgeslagen op de kamer, toen weer onder de klamboe. Bulten (wel minder grote dan bij jouw zoon) veranderden in 1 dag in rode plekjes en na een week in grotere vlekken / blaasjes, die nu weer lijken in te drogen. Dus wij vermoeden dat het toch een kinderziekte is (geweest). Kan grillig verlopen blijkbaar...

4 jaar geleden

Dit zijn echte muggen bulten... Wij legde hem in het donker in hey vakantiehuisje in zijn bedje. Volgende dag bleek de kamer vol met muggen. Het leek wel een vleermuizen verblijf. Wat voelde ik me lullig zeg... Hij heeft er gelukkig geen last van gehad en na een week was het volledig weg. Het is na de eerste dag steeds valer geworden.

4 jaar geleden

Die kamer in het vakantiehuisje zit ondertussen vol met bloedvlekken van doodgeslagen muggen 😂

4 jaar geleden

Lijkt wel op muggwnbulten inderdaad. Zeker als het vooral op 1 plek zit is dat wel aannemelijk. Maar als je twijfelt misschien maar gewoon checken?

4 jaar geleden

Die kamer in het vakantiehuisje zit ondertussen vol met bloedvlekken van do ...
Haha geloof ik! Ocharme, dat zijn er echt wel veel 😅