6 Reacties

4 jaar geleden

Dat doet onze man ook meer de laatste tijd. Zeker na een drukke dag. Hoort er allemaal bij.

VRIEND

4 jaar geleden

Herkenbaar馃槺. Mijn kleine meid doet dat ook. Ik hoop niet dat het enge nachtmerries zijn?! Wat kun je er tegen doen?

4 jaar geleden

Gister avond schrok hij heel erg in bad. Geen reactie verder. Daarna naar bed, viel in slaap en binnen een kwartier krijsen en huilen. Ben bijna zeker dat het een boze droom was over die schrik.

4 jaar geleden

Hier ook al paar x gehad dat hij begint te piepen/ soort van huilen. Super zielig maar kunnen er denk ik weinig aan veranderen. Toen hij wakker was maar extra knuffel gegeven馃グ heb hem een keer gepakt omdat ik dacht dat hij wakker was hij krijsde het uit dus laat hem nu gewoon liggen. Hoort er denk ik allemaal bij helaas

4 jaar geleden

Hebben wij ook de laatste tijd. Soms wel 45 min gillen terwijl wij dr wiegen, troosten, speentje, knuffel, zelfs flesje proberen we soms. En soms werkt een van die dingen en soms is ze zo ontroostbaar dat ze door het huilen in slaap valt bij ons in de armen. Erg pittig vind ik. Zeker als het om 02.00 ofzo is..

4 jaar geleden

Ahh dit hebben wij ook ineens sinds 3/4 avonden/nachten!! Hij is dan z贸 overstuur dat we hem bij ons moeten nemen en af en toe zelfs een extra flesje geven om hem stil te krijgen! Ik had al in de app van Oei, ik groei gekeken en hij zit nu wel sinds kort in sprongetje 6. Wellicht dat dit er ook mee te maken heeft? Dat ze weer veel te verwerken hebben? Ik vind het z贸 zielig, maar heb geen idee wat er aan te doen. Hopelijk is het een fase en gaat het snel weer voorbij!