11 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor hier ook.... ben er wel een beetje klaar mee moet ik zeggen, zeker nu het snachts zo koud is😅 maarja mevrouwtje is er nog niet klaar mee 😉

3 jaar geleden

Nee, hier precies hetzelfde. Mijn zoontje van 9 maanden heeft ook nog elke nacht flesje nodig. En twijfel vaak heen en weer is het gewenning of heeft hij het nodig? Nachten doorslapen zou ook wel erg welkom zijn :)

3 jaar geleden

Deze nacht elke 3uur 😭 en anders elke nacht rond 2uur. 😔

3 jaar geleden

Is heel normaal hoor, wat andere mensen allemaal zeggen, moet je niet teveel nr luisteren 😉

3 jaar geleden

Reactie op ZsaZsaZoe

Nee, hier precies hetzelfde. Mijn zoontje van 9 maanden heeft ook nog elke ...
Heb het boekje slaap kindje slaap van dr. Estivill. Maar weet nog niet of ik zijn slaap methode wil / kan toepassen.

3 jaar geleden

Hoi hoi Mijn zoontje word volgende week 11 maand en is ook echt een goede eter.. hij eet alles in al redelijk grote porties en als het even kan eet hij het liefste de hele dag door.. Ook mijn zoontje vraagt om een extra voeding. Soms rond 23.30u al, maar meestal om 03.00u.. Gezien zijn leeftijd is het natuurlijk allang niet meer nodig, maar hij vraagt er toch om .. van mij krijgt hij dat dan ook gewoon. Wel ben ik de flessen inmiddels aan het verdunnen, hij krijgt nu op 180 water nog maar 4 schepjes. Ik merk aan hem verder geen verschil of hij een normale of een verdunde fles krijgt..

3 jaar geleden

Onze dochter bijna nooit meer, maar onze zoon heeft nog heel lang s nachts een fles gedronken hoor. Ik ben dat toen wel steeds wateriger gaan maken en uiteindelijk kreeg hij alleen water (maar dat was ver na zijn eerste verjaardag). Is volgens mij helemaal niet zo gek hoor. Het komt veel voor.

3 jaar geleden

Ja mijne krijgt ook soms nog nachtvoeding, zo slaapt hij dagen zonder nachtvoeding en nu alweer 5 dagen achter elkaar wilt hij drinken en drinkt die fles mega snel op en valt weer in slaap. Maak vaak wel een verdunde variant en minder ml, dus 2 schepjes op 90 ml ofzo. Dat het meer water is dan melk.Hij heeft het dan blijkbaar nodig.

3 jaar geleden

Ons zoontje gaat om 22.00 naar bed en komt dan vaak tussen 6.00 en 7 30 weer. Hierna slaapt die wel verder dus zie het ook als soort nachtvoeding. Ons zoontje is overdag super actief en wel een goede eter. Zolang hij het aangeeft geef ik hem deze fles ook gewoon. Straks gaan wij de 14.00 fles afbouwen/achterwege laten en ben benieuwd als hij dan ook eerder gaat komen!!

3 jaar geleden

Ons zoontje van bijna 10 maanden krijgt al best wel lang geen nachtvoeding meer. Dat hebben we afgebouwd toen hij 6/7 maanden was. Hij slaapt sindsdien ook van 19-7 uur zonder wakker te worden.

3 jaar geleden

Hier sinds een maand ook weer een nachtvoeding. Meestal 01.00 ofzo dat ze komt. We proberen dit af te bouwen door steeds wat minder schepjes te doen. Aan het einde van de fles valt ze is slaap ej leg ik haar terug. Baal hier wel van want ik lig vervolgens een uur wakker om weer in slaap te vallen. Zij slaapt meteen weer haha