20 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de swimtrainer. Geen nek drijver maar hij vind het fantastisch!

4 jaar geleden

Wij hebben ook de swimtrainer, enorm prettig en hij vind het hartstikke leuk

4 jaar geleden

Hier ook de swimtrainer

4 jaar geleden

Hallo, ik heb het drijfmaatje en de babyfloat. Babyfloat komt van grandado. Mijn zoontje vind de babyfloat fijner. Drijfmaatje is wel steviger maar die zit veel te strak dat vind die niet fijn. Ik vind t super handig en hij is er ook heel blij mee 😁

VRIEND

4 jaar geleden

Babyfloat momenteel te koop bij action. Gisteren gekocht, hing goed met onze dochter

4 jaar geleden

Hier ook fan vd babyfloat! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op DorienFlorijn

Hier ook fan vd babyfloat! ❤️
We kochten hem via bol.com. Merkje heet swimbobo. Ik kende het ook niet maar zijn er heel tevreden mee.

4 jaar geleden

Wij hebben zowel een swimtrainer als de nekring van babyfloat via bol.com gekocht. De swimtrainer vond ze niet zo leuk als de nekring gezien ze met de nekring helemaal in het water zit en haar armpjes vrij heeft. Voorlopig zwemt ze dus vooral met de nekring en de swimtrainer zal dan zijn voor wanneer ze wat ouder is.

4 jaar geleden

Hoi,ik wist niet dat dit te koop was.Ik ben al wel een paar keer naar babyspa geweest waar mijn zoontje kon floaten.

4 jaar geleden

Ons zoontje vindt de nekring alvast top! Gekocht op bol.com 😊

4 jaar geleden

Vanaf hoeveel maanden kan je baby dit omdoen?

4 jaar geleden

Heb m via bol.com. Onze dochter vindt het geweldig om met dd nekkraag om in bad te gaan. Ze is een beweeglijk meisje. Met de kraag om heeft ze veel meer vrijheid dan wanneer ik haar in bad moet vasthouden. Ze schatert het uit en kan lekker vrij bewegen met armen en benen. Blijf wel dichtbij, houd haar lichtjes vast. De band vind ik niet betrouwbaar om dr helemaal los te laten

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Vanaf hoeveel maanden kan je baby dit omdoen?
Onze dochter bij 4 maanden gedaan.

4 jaar geleden

Onze dochter was toen nog net geen 4 maanden. Op pakje stond vanaf 3 maanden. En ik laat haar wel los in bad, ze drijft perfect en hoofdje is vast genoeg, maar ik blijf er naast staan. Je weet maar nooit... Wij hebben een groot bad en soms gaan we samen in bad. Handig om haar dan niet telkens vast te hebben, dan kan ze vrij spetteren. En zelf ben ik dan ook dichtbij voor de veiligheid.

4 jaar geleden

Jaa ons zoontje vind het geweldig!! Ik had hem gekregen dus weet niet waar hij vandaan kwam😳 helemaal aan het spetteren met zijn beentjes, genieten is het hoor! Echt een aanrader😁🥰

4 jaar geleden

Thnx allemaal voor ze reacties!! Ik ga er eentje kopen! Als ik t zo lees, is het super leuk

4 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

Wij hebben zowel een swimtrainer als de nekring van babyfloat via bol.com g ...
Helaas alleen nog maar op Chinese websites te krijgen 🤨

4 jaar geleden

Reactie op DorienFlorijn

Hier ook fan vd babyfloat! ❤️
Waar komt deze vandaan?

4 jaar geleden

Reactie op pvanselling

Thnx allemaal voor ze reacties!! Ik ga er eentje kopen! Als ik t zo lees, i ...
We hebben er vandaag mee gezwommen!😁

4 jaar geleden

Reactie op pvanselling

Waar komt deze vandaan?
Action verkoop de babyfloat