10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zo'n neisreiniger van otrivin. Vind m erg handig!

4 jaar geleden

Die van otrivin is idd heel fijn. Moet je aan zuigen. Maar te veel aan de neus zuigen met die van otrivin of neuspeer is niet goed. Krijgen ze meer snot van. Zoutoplossing gebruiken en dan gaan ze soms van niezen of druk de neusvleugels dan, 1 kant eerst, dicht en maak dan duw bewegingen naar beneden, het snotje komt er dan vanzelf uit. Daarna andere neusvleugel. Werkt ook bij gewone dichte neus door veel huilen.

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

Die van otrivin is idd heel fijn. Moet je aan zuigen. Maar te veel aan de n ...
Mocht het sprayen en duwen niet lukken, dan kun je die van otrivin gebruiken. Ik heb beiden en idd, ik gebruikte die otrivin bijna elke dag op een gegeven moment. Toen ben ik de zoutoplossing gaan gebruiken en gelijk nadat ik het na 1 keer gebuiken schoon had, bleef haar neus de volgende dagen erna gewoon open. Nu gebruik ik de otrivin alleen als het andere niet werkt.

4 jaar geleden

Met warm water in de badkamer helpt ook. Vaak zorg ik dat de badkamer lekker gestoomd is en spoel zijn neusje dan met water net zo lang er niks meer uitkomt. Verder heb ik een ui onder het staan en luuf in kokend water en/of op slaapzakje luuf

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Met warm water in de badkamer helpt ook. Vaak zorg ik dat de badkamer lekke ...
Bed

4 jaar geleden

Neusreiniger van Otrivin + een zoutoplossing van Otrivin Baby. Ui naast het bedje helpt hier het beste, al stinkt het enorm. Je hebt ook neuszalf van Nisita, dat schijnt ook goed te helpen. Heb t wel in huis (zoontje is ook verkouden) maar nog niet geprobeerd.

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik ga wat dingen uit proberen♡

4 jaar geleden

Luuf, in combinatie met otrivin neusspray en neusuitzuigers en in de avond neusspray van de apotheek is geen zoutoplossing en werkt net wat beter.

4 jaar geleden

Ik heb zelf nu ook de physiomer baby spray besteld. Schijnt een effectieve neusspoeling te zijn.... Hopen dat t helpt. Hier is t meisje ook snot en snotverkouden..

4 jaar geleden

Ik ben ook wel tevreden van die otrivin neusreiniger, vroeger met die peer lukte het van geen kanten! 🤣 En ook de physiomer spoeling hier.