15 Reacties

4 jaar geleden

Ik weet niet of je er tegen kunt, maar een halve ui op de rand van het bedje leggen hielp hier ook 😉 (geen ervaring met de zalf, wij gebruikten zoutoplossing neusspray) succes!

4 jaar geleden

Wij gebruiken daro. Is een zoutoplossing wat geen kwaad kan voor baby's. Druppeltje per neus. Paar x per dag. Is echt ideaal.

VRIEND

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook een halve ui en de Zwitsal heeft ook doekjes met eucalyptus voor verkouden baby’s en daarvan ook de wasgel

4 jaar geleden

Gedurende max 7 dagen kan je ook Nesivine baby neusspray gebruiken.

4 jaar geleden

Dit is voor een droge neus niet voor een verstopte neus daar werkt de spray echt het beste voor..

4 jaar geleden

Zoals eerder vermeld, probeer eerst met zoutoplossing.

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Ik weet niet of je er tegen kunt, maar een halve ui op de rand van het bedj ...
Heb ik nu gedaan! Ben benieuwd! (Wat een lucht 🙈)

4 jaar geleden

Reactie op JackH

Wij gebruiken ook een halve ui en de Zwitsal heeft ook doekjes met eucalypt ...
Die doekjes lijken me wel wat! Ga morgen kijken

4 jaar geleden

Zou gewoon neus spray gebruiken van otrivin dat is alleen een zout oplossing meer niet in die zalf die jij noemt zit een hoop meer waaronder alcohol...is idd niet alleen voor een droge neus zoals andere zeggen het is ook voor verkoudheid zou even de gebruiksaanwijzing lezen daar staat alles op kan je zo vinden op Google....succes ermee hoop dat het snel over is

4 jaar geleden

Wij gebruiken babyneusspray van de apotheek....is ook goedkoper dan die van otrivin en werkt beter is onze ervaring.

4 jaar geleden

Luuf op de borst en onder het neusje smeren. Is vanaf 6 maanden maar kan je dunnetjes ook eerder gebruiken

4 jaar geleden

Neuszalf is voor een droge neus. Bij een dichte neus, dus last van snot, zoals jij beschrijft kan je bij babies het beste baby neusspray gebruiken. Dit is enkel zout water zonder verdere toevoegingen.

4 jaar geleden

Die hielp hier totaal niet ☺️

4 jaar geleden

Ik had er een tijdje terug ook last van. Ik gebruik de zoutoplossings spray voor baby's. daarna zuig ik de snot eruit.

4 jaar geleden

Een ui en een bakje in het bedje zetten. Even doorsnijden en de schil eraf halen. Stinkt ontzettend, maar bij ons werkt het😊