10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook meegemaakt. Uiteindelijk ruim 40 minuten laten krijsen en moeilijk doen. Werd iets rustiger uiteindelijk afgesloten met liedje van 10 olifantjes. Was ze blij en sindsdien geen probleem meer. Vond het heel moeilijk om te doen maar het was dus wel testen denk ik. Sterkte, is moeilijk.

3 jaar geleden

Ja!! Hier ook! Alsof ze vooruit wil bewegen denk ik steeds.. we waren laatst op vakantie en daar was een andere stoel en zat ze veel langer en relaxter, maar daar waren ook 2 andere kindjes mee dus vond ze het ook minder saai denk ik.

3 jaar geleden

Hier helpt het om de voeten te laten bungelen. Hij klimt er anders het liefst uit

3 jaar geleden

Ik denk dat het samengaat met bewegen. Kan je kindje al kruipen of zich op een andere manier verplaatsen? Mijn zoontje wormt zich vooruit en gaat tegen de bank staan. Hij zit ook niet graag ‘vast’ puur omdat hij de vrijheid wil hebben om te kunnen bewegen🤷‍♀️ zodra ik hem neerleg en hij kan weer alle kanten op vliegen is het goed. Nu dat hij dit al een tijdje doet vind ie het ook minder erg om even stil te zitten. Kan dat het misschien zijn? Zo ja dan gaat het waarschijnlijk vanzelf over

3 jaar geleden

En als je haar op schoot neemt en zo eten geeft? Vind ze het dan ook erg en hier helpt het ook om speelgoed te geven als afleiding

3 jaar geleden

Hier zelfde maar we snoeren haar gewoon vast. Tis altijd net wanneer de benen erdoor moeten. As ze eenmaal zit is het klaar en de armpjes in de riempjes heeft (doen we dit niet klimt ze eruit) maar dit is niet alleen kinderstoel, we hebben het ook bij maxicosi fietszitje badzitje winkelwagenzitje maar ook hier geldt benen strekken en zodra ze zit ist weer vrolijk.. zal wel periode zijn en ga we gaan er ook echt niet in mee want ze testen je tot op het bot. Nu verliezen betekend ellende voor straks daar heb ook geen zin aan.

3 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ik denk dat het samengaat met bewegen. Kan je kindje al kruipen of zich op ...
Bij neerleggen is het bij ons ook gelijk over... Maar ze kan al een maand of 2 goed kruipen maar ze vindt het nog steeds niks in de stoel dus ik weet niet of dat het is🙈

3 jaar geleden

Reactie op R.mse

En als je haar op schoot neemt en zo eten geeft? Vind ze het dan ook erg en ...
Beide al geprobeerd maar helpt ook niet echt 🙁

3 jaar geleden

Een vriendin van me heeft hetzelfde probleem. Zij zet haar kind in de wipstoel op tafel, dan gaat het wel goed

3 jaar geleden

Mijn dochtertje doet dit ook, ze slaat ook heel erg met haar hoofd naar achteren en klapt dan met dr nek op de rand van de stoel. Vind dat zo eng om te zien. Ik heb helaas geen oplossing behalve afleiden...