Hallo Allemaal.
Hopelijk zijn alle kindjes die geboren zijn in deze groep gezond en ontdekken ze de wereld!!
Wij zitten al 1 a 2 week met een issue. Ons zoontje ging altijd zonder problemen slapen.. alleen en kon zichzelf prima in slaap brengen. Nu is het de laatste tijd echt ellende.
Zodra we hem weg leggen, is het knuffels uit bed gooien spenen uit bed gooien en krijzen.. wanneer we hem laten gaat die door tot die gaat spugen. Of teruggaan dan gaan we uiteindelijk wel 40 x terug.. ( lijkt wat bang te zijn ) & ben ik verwachting van 2e .. maart uitgerekend. Blijven we bij hem, dan gaat die uiteindelijk slapen. ( checkt geregeld als je er nog bent ).
Als we in de deur blijven staan met iets meer licht dan gaat die op den duur ook slapen, wel met de nodige corrigeer puntjes. Vaak heeft die ook een muziekje aan als die gaat slapen, had die anders ook nooit nodig..
Nu is mijn vraag, iemand die deze situaties herkent.. en tips die er tegen helpen.. of gewoon weer accepteren omdat het een fase kan zijn.. of ivm mijn zwangerschap..
Erg lastig! In de nacht begint hij er ook zomaar in 1x mee rond 5 uur ofzo nou dan pak ik hem gewoon en slaapt die verder want dat is mij teveel van het goede.
Nou hoor van jullie! En anders alvast bedankt voor het lezen!
Groetjesssss