8 Reacties

3 jaar geleden

Wat geef je als avondeten?

3 jaar geleden

Gewoon met de pot mee, behalve als wij iets eten wat zij nog niet mag. Dus bijv aardappel met groenten en vlees, pasta, rijst, wraps, soep etc.

3 jaar geleden

Kan het zijn dat ze tandjes krijgt?

3 jaar geleden

Wij hebben ook deze fases.. soms 2 tot 3 weken achtereen.. wij laten het, maken er geen punt van en dan wil ze ineens toch weer eten.. echt tegen je gevoel maar bij ons werkt het!

3 jaar geleden

Hier werkt het soms om haar zelf een lepel in de Han te geven voor het spelen en zelf met een andere lepel tussendoor eten aan te bieden. Of samen met haar met de lepel op scheppen en dan samen naar mond brengen. Heeft ze 't idee dat ze het zelf doet én komt er wat binnen :)

VRIEND

3 jaar geleden

Het kan een fase zijn. Als onze zoon niet wil eten, probeer ik eerst met liedjes zingen. Als dat niet helpt haal ik er een speelgoedknuffel bij die dan tegen hem ‘praat’. En als dat niet helpt is mijn laatste redmiddel (misschien pedagogisch niet de beste manier) een filmpje via YouTube Kids. Het filmpje gaat ook meteen uit als hij klaar is met eten. Voor de rest kijkt hij nooit televisie ofzo, dus zijn ‘schermtijd’ wordt alleen gebruikt als laatste optie bij het eten.

3 jaar geleden

Reactie op Toesje

Kan het zijn dat ze tandjes krijgt?
Ze heeft echt al superveel tandjes, boven zelfs al kiezen. Dat heeft haar nooit van haar avondeten weerhouden.

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Wij hebben ook deze fases.. soms 2 tot 3 weken achtereen.. wij laten het, m ...
Tot nu toe doe ik dat ook maar, want voor de rest werkt niets. Ook geen liedjes, YouTube, zelf een lepel geven etc. Dan maar hopen dat de fase snel weer over is 😊