32 Reacties

2 jaar geleden

Hoi Mieke, mijn zoontje is ook op 23-01 geboren en zegt ook nog niets. Nou ja..... de ene dag heel de dag jajajajajaaaaaaaah de andere dag neenee neenee.... dat was het wel weer 🙃

2 jaar geleden

Ons zoontje is nu 21 maanden en maakte me eerst best wel zorgen. Maar nu zegt hij heel veel papa, mama, ja, luna(de kat), tjoektjoek, ja joh, drinken en zitten. Het ging ineens heel snel.

2 jaar geleden

Onze grote bink praat heel veel en steeds beter. Hij begint nu met meerdere woorden achter elkaar te praten. Hij zuigt de woorden heel snel op. Vanmiddag zei hij opeens stofzuiger. Wel op zijn manier maar verstond het wel heel goed. Maar hij liep pas met 1.5 jaar en eten met een lepel gaat goed maar kan beter🙃

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 21 maanden en kan ook nog niet praten, geen mama of papa,geen ja en geen nee, echt helemaal niets. Ik maak me wel wat zorgen

2 jaar geleden

Ons dochtertje van 19 maanden praat al wel veel maar kan nog steeds niet lopen door lengte verschil in de beentjes wat op het cb niet is gezien

2 jaar geleden

Ons zoontje is van 09 februari 2020 en die begint sinds afgelopen weken ineens meer te zeggen. Het was alleen die, papa ,opa, auto en bah. Nu zegt ie diertie ( diertjes) mama, appel, huis, jas,ikke,tekke(trekker), tein(trein), soete(scooter) en de namen van z'n neefje en nichtjes ( niet letterlijk maar t lijkt erop) en een hoop dingen die ik nog niet kan ontcijferen 😂🙈 En dat is letterlijk binnen 2 a 3 weken erbij gekomen dus nu gaat het hard. En werkelijk alle dingen die kunnen rijden die weet ie te zeggen (mannen😜)

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 26-1 en zegt alleen mama en nee nee neeeeeee... en brabbelen en "zingen" het komt vanzelf zegt men 🙃

2 jaar geleden

Onze is van 27 01 2020 en zegt ook niet veel meer als papa mama auto toet toet en rare klanken dingen klaklakla maar niet heel veel meer.. volgende week moeten we ervoor naar consultatie bureau.. kijken wat we kunnen doen..

2 jaar geleden

Reactie op Luckymom

Onze is van 27 01 2020 en zegt ook niet veel meer als papa mama auto toet ...
Hallo, heb je meer informatie hieromtrent gekregen bij je afspraak? Ik zit ook met een zoontje van 14 februari 2020 die niet praat

2 jaar geleden

Reactie op Fati78

Hallo, heb je meer informatie hieromtrent gekregen bij je afspraak? Ik zit ...
Ik lees graag mee..

2 jaar geleden

Ben ook benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Miekegraat

Ja dat doen wij ook. Maar helaas zonder resultaat. Hij wijst dan aan wat hi ...
Maak je maar geen zorgen hoor.. Het komt heus wel! Als ze 18 zijn praten en lopen ze allemaal! 😊