21 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Mijne is wel iets ouder. Wordt bijna 1, maar ik lees graag mee hahah

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Zingen helpt een beetje, maar dat is voor even.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje ook bijna 11 maanden. Maar ook dit is niet haar favoriete activiteit hahaha. Ik geeft soms een tussendoortje dan is ze wat langer tevreden. En soms maar filmpje in de hand馃槄 maar vaak maar gewoon de strijd aan hahahaha

3 jaar geleden

Hier nog niet het geval maar een vriendin van me had dit ook en die heeft toen luierbroekjes aangeschaft dat hielp wel! Werden ze niet rustiger van natuurlijk haha!

3 jaar geleden

Hier het zelfde verhaal. Ook bijna 1 maar echt een drama. Dus lees even mee 馃檲

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ik geef haar de afstandbediening, wel regelmatig schoonmaken, dan maar. Doe het normaal niet. Want dan bijt ze de knopjes erin. 馃ぃ

3 jaar geleden

Ik zet hem met aankleden gewoon rechtop en de pamper doe ik razendsnel met telkens een ander speeltje (lees: alles wat mama gebruikt is speeltje: luier, sudocreme, lanette pot, Zwitsal flesje, thermometer, alles wat ik voor handen heb 馃ぃ)..

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Ik zet hem met aankleden gewoon rechtop en de pamper doe ik razendsnel met ...
Wij doen het idd precies zo haha

3 jaar geleden

Hier net zo, meneer moet nog 11 maanden worden.. en draait continu op zijn buik met verschonen. Probeer hem ook af te leiden met knuffels, die hij meestal op de grond gooit. Hij moet van mij blijven liggen tot de luier dicht is, de rest lukt me ook wel als ie op zijn buik/handen en knie毛n ligt/zit haha. Ik heb een tijdje in de kinderopvang gewerkt en daar hadden ze iets boven het aankleedkussen hangen een soort mobile, die niet op te winden is maar die je zelf een tikje kunt geven. Zit eraan te denken ook zoiets voor thuis aan te schaffen.

3 jaar geleden

Ik geef hem de pot sudocreme en die mag hij alleen als hij verschoont word. En verder doe ik zijn broek tot de enkels en pak ik de broek stevig vast tussen de enkels zodat ik hem met 1 hand op de plek kan houden. Maar mijn vorige zoontje veranderde in een monstertje en dat heeft hij volgehouden t/m ruim 3 jaar dus succes馃槵

3 jaar geleden

Hier hetzelfde bij 10.5 maand!! Geven hem bepathen.. dan speeltje of zetten hem even rechtop. Of gaan gewoon lekker gek met hem doen. Hij wil ook niet meer aangekleed worden haha gaan gelijk de armen omhoog bij t hoofdje.

3 jaar geleden

Hier ook een mega beweeglijk meisje;) ik doe tegenwoordig luier broekjes! Super makkelijk aantrekken

3 jaar geleden

Broekjes zijn geweldig. Iets in de handen om af te leiden en zelf wat gek doen doet hier wonderen馃槀

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en ook voor jullie een uitdaging elke keer 馃槄

3 jaar geleden

Hoi hoi, Wij hebben er ook zo 茅茅n hoor hihi... het zal wel een fase zijn. Wat ik inmiddels heb uitgevonden is dat zijn eigen speeltjes inderdaad allemaal op de grond belanden en niet voldoende meer afleiden. Dus... gouden tip voor mij is. Elke keer iets anders in zijn handjes. Bijv, Spa flesje, pollepel, rolletje plakband, doosje tic tac, noem maar op. Heb inmiddels een la vol rommeltjes binnen handbereik. Uiteraard alleen onder toezicht en een speentje in zijn mond zodat niet overal op gekloven wordt. En verder heel veel geduld en gek doen of een liedje zingen helpt ook inderdaad.

3 jaar geleden

Reactie op ivanka kaersenhout

Hoi hoi, Wij hebben er ook zo 茅茅n hoor hihi... het zal wel een fase zijn ...
En broekjes daar kunnen wij ook niet meer zonder 馃槂馃槂馃槂

3 jaar geleden

Voor iedereen met broekjes, dat helpt toch niets om het makkelijker te maken met verschonen van poep luiers.. dat is hier de grootste uitdaging met ons zoontje die zo sterk is al vanaf dat hij kan rollen ligt hij nooit stil. Met 1 hand m in de houdgreep red je soms amper meer verschonen. M'n oudste was net zo, vanaf dat ze 2 was ongeveer ging het eindelijk over dus het was een lange fase vanaf 3 maanden 馃槍

3 jaar geleden

Reactie op Siskas

Voor iedereen met broekjes, dat helpt toch niets om het makkelijker te make ...
Ik vind broekjes ook niet makkelijker. Alleen met aantrekken. Gebruik ze alleen als jij die dag al een flinke poep luier gehad heeft, p de gok dat het goed gaat. Vind de gewone pampers ook fijner bij poepluiers. Ook al kun je die broekjes scheuren.

3 jaar geleden

De broekjes zijn ideaal omdat je ze zelfs in kruipstand kan aandoen馃槀 hier een draai kont eerste klas en de laatste tijd wel meneer staan en zitten en kruipen. Dus dat op een commode.... liever dan een broekje dan strijd met zo'n luier

3 jaar geleden

Hier ook van alles geprobeerd, het enige wat werkt is een speeltje dat geluid en licht geeft. De Vtech autootjes zijn geweldig!