6 Reacties

3 jaar geleden

Hey! Laat je hem zelf eten, dus voer je hem niet? Mijn zoontje eet namelijk ook niet als wij hem iets willen “voeren”, maar eet heel goed als hij zelf eet. Laat je hem kiezen wat hij mag eten bijvoorbeeld; wil je brood of banaan? Dit kan soms wel eens helpen.. En maak je er strijd van, dus verplicht je hem om te eten? Dit kan namelijk averechts werken.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hey! Laat je hem zelf eten, dus voer je hem niet? Mijn zoontje eet namelij ...
Beide, we laten hem zelf eten en voeren hem af en toe ook! Zelf eten is ook geen succes zegt hij gelijk al dat die klaar is. Ik laat hem niet kiezen… misschien is dat nog een optie om te doen idd. We maken er geen strijd meer van, eerst deden we dat wel maar daar zijn we achter gekomen dat dat geen zin heeft.

3 jaar geleden

Hier ook een van 19mnd die alles eet en sinds een paar dagen geen brood meer wilt. Gelukkig avondeten, fruit en drinkt goed.

3 jaar geleden

Bij ons is het een vergelijkbaar verhaal. Ook m'n vrouw krijgt er niks meer in bij hem. Alleen eet hij wel weer goed als ik hem help, dus misschien kan je het iemand anders laten proberen

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Beide, we laten hem zelf eten en voeren hem af en toe ook! Zelf eten is ook ...
Aah Okee, ja misschien dat hem laten kiezen wel help.. ik heb verder geen tips, heb zelf een goede eter😬🙈

3 jaar geleden

Reactie op PaDennis

Bij ons is het een vergelijkbaar verhaal. Ook m'n vrouw krijgt er niks meer ...
Wat leuk om een vader op het forum te zien! Kom je niet veel tegen😁