11 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even. Hier het zelfde verhaal. Kan alleen niet zien of er kiezen doorkomen. Zit ook in zijn sprong.

3 jaar geleden

Je bent me net voor want ik heb een zoontje waar op het moment 4 kiezen doorkomen! Hij is erg huilerig en drinkt ook erg slecht! Ik volg dus even graag mee

3 jaar geleden

Hi, vervelend zeg. Misschien iets van yoghurt proberen? Of appelmoes? Krijgen ze naast eten ook vocht binnen. Sterkte ermee!

3 jaar geleden

Bij ons heeft hij ongeveer week slecht gegeten door doorkomende kies. Ik gaf terug gepureerd eten dat ging toch iets vlotter binnen. Melk dronk hij ook minder. Hij dronk wel meer water (door de koorts). Voor de rest bleef hij ook actief en vrolijk. Ik denk zolang ze niet suf overkomen of zich anders gaan gedragen dat het wel ok is. Is inderdaad niet leuk als je kindje niet wil eten maar elk kindje maakt het door en ze worden toch ook groot

3 jaar geleden

Reactie op NLL2021

Hi, vervelend zeg. Misschien iets van yoghurt proberen? Of appelmoes? Krijg ...
Yoghurt, danoontje, pap, appelmoes, optimel.. heb ik echt allemaal geprobeerd. Normaal is hij ook gek op yoghurt en pap maar nu echt niet. Af en toe wil hij nog wel een koekje maar verder niets. Je zou dan denken dat hij in de nacht wakker wordt omdat hij honger heeft maar hij slaapt gewoon door 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

De kiezen van onze dochter zijn, 2 boven kiezen tegelijk en 1 kies onderin paar dagen daarna, doorgekomen. Dronk niet echt weinig, water wel en eten ook slecht. Merkte later dat ze koude melk beter drink, dus ben alles wat beetje koud gegeven kan worden gaan geven. Zoals fruithapje melk, zelfs soep. Slecht eten is niet erg, maar genoeg vocht binnen krijgen is wel belangrijk. Nu is ze weer haar oude zelf.

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Je bent me net voor want ik heb een zoontje waar op het moment 4 kiezen doo ...
Ik keek toevallig net weer in zn mondje. Het zijn er 3! 1 is al zichtbaar door en bij de andere 2 zie ik 2 witte puntjes die bijna doorkomen. Bij jou dus 4.. heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Al soep geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Ik keek toevallig net weer in zn mondje. Het zijn er 3! 1 is al zichtbaar d ...
Precies hetzelfde als bij mij. Onze dochter sliep ook slecht, overdag was er niets. Ik gaf haar in haar slaap later op de avond maar een zetpil, zodat ze kon doorslapen. Ze was zelfs een keer niet te troosten, een uur lang lopen huilen. Heel veel sterkte.

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Finn

Al soep geprobeerd?
Ja ook geprobeerd. Zelfs koud gegeven maar hij houdt zijn mond dicht en als ik door ga dan raakt hij erg gefrustreerd.

3 jaar geleden

Zeker niet aandringen, is stressvol voor jullie beide. Misschien er een spelletje van maken? Ik laat soms mijn zoontje mij "voeden", dan nam ik hap van zijn boterham en dan de volgende hap moest hij dan nemen.