2 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, ach dat is inderdaad heel zielig.. zal het voor het mannetje nu ook niet vooral wennen zijn waarom hij zo verdrietig is en niet wil eten? Ik kan me voorstellen dat het voor hem zo spannend en nieuw is nog even. Ik kan er niet helemaal over meepraten want die van ons gaat al vanaf hij 3 maanden was naar de opvang, al heeft hij nu wel net een nieuwe groep met oudere kinderen en is hij weer de jongste, en zie ik aan hem dat hij dat wel leuk vindt maar ook nog erg spannend en soms wat overdonderd is. Nu is dat al een paar weken geleden en is hij al bijna helemaal gewend. Sterkte 😘

2 jaar geleden

Hey, Precies hetzelfde mee gemaakt. Mijn dochter is met 18 maanden van een gastouder naar de dagopvang gegaan. De eerste dagen wou ze niet eten en ook niet drinken. We moesten ze hierdoor natuurlijk vaak vroeger ophalen. Slapen lukte prima. Dus in overleg afgesproken om haar de eerste weken altijd naar haar slaapje op te halen en ze mocht haar eigen drinken mee van thuis (geven verdunde appelsap). Uiteindelijk is het goed gekomen maar duurde ca een maand. Thuis compenseerde ze gelukkig. Was bij onze dochter puur gedrag....