69 Reacties

5 jaar geleden

Wij zijn vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. We hebben gevraagd waarom de uitslag van de NIPT al 13 werkdagen duurt. Na 45 min wachten hebben wij ook eindelijk de brief met goede uitslag ontvangen. Tot mijn verbazing staat er op de brief uitslagdatum 6 augustus, het meest aannemelijk is dat onze brief die het EMC heeft opgestuurd kwijt is geraakt door de post...

5 jaar geleden

Is er ook iemand bij wie de nip test mislukt is? Mijn vk zei vorige week dat de uitslag goed was, maar krijg vandaag te horen dat ze niet goed had gekeken... ahum. Het zou een labtechnisch probleem zijn geweest.

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Is er ook iemand bij wie de nip test mislukt is? Mijn vk zei vorige week da ...
Dat is wel erg onprofessioneel zeg.. Hopelijk krijg je alsnog een goede uitslag

5 jaar geleden

Ik heb gister het formulier meegekregen voor nipt aanvragen. Mijn verloskundige zei letterlijk: doe het de laatste twee weken dat t nog kan. Dan moeten ze er spoed achter zetten en hoef je niet zo onnodig op uitslag te wachten. Hoe vroeger je het doet des te langer ze vaak wachten met uitslag sturen.... Vond t behoorlijk bizar on te horen. Ofwel als je m met 11 weken doet kon het zijn dat je. De uitslag tegelijk krijgt als dat je het week 13 deed.....

5 jaar geleden

Ik heb zelf besloten de nipt niet te doen.

5 jaar geleden

Heb vorige week dinsdag voor de nipt geprikt en telefonisch afgelopen maandag de uitslag van de echoscopiste gekregen. En gister per post de uitslag in brief gekregen. Alles goed, ook nevenbevindingen. Getest door Erasmus.

5 jaar geleden

Toch maar de nipt test gedaan. Nu afwachten en dat geeft wel stress :(

5 jaar geleden

Wij hadden binnen een week de uitslag via het VU.

5 jaar geleden

Vandaag bloed laten prikken,ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Vu mc. Degene die de voorlichting gaf zei dat het door drukte op het lab nu wel 15 werkdagen kan duren.

5 jaar geleden

Vandaag ook bloed laten prikken. Ook bij mij gaven ze aan ivm vakantie dat het 3 weken kon duren...😥

5 jaar geleden

Reactie op Waggy

Wij zijn vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. We hebben gevraag ...
Bij ons precies hetzelfde! Gelukkig een goede uitslag van de nipt, maar de brief van het Erasmus is met de post kwijt geraakt...

5 jaar geleden

Donderdag 8/8 nipt bloed geprikt. Vandaag 15/8 resultaat binnen per e-mail (Erasmus). Gelukkig alles goed! Super happy.

5 jaar geleden

Ik heb m met 10+1 weken in Turkije laten doen, uitslag kreeg ik ongeveer na 10 werkdagen

5 jaar geleden

Ik ben wel reuze benieuwd. Vorige week woensdag nipt gedaan en toch wel klein beetje stress... hoop snel wat te horen

5 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Ik ben wel reuze benieuwd. Vorige week woensdag nipt gedaan en toch wel kle ...
Ja dat heb ik ook, ik ben ook vorige week woensdag geweest voor de niptest.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ja dat heb ik ook, ik ben ook vorige week woensdag geweest voor de niptest. ...
Ik ook! Zitten we beide in de stress. Waar gaat jou test heen?

5 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Ik ook! Zitten we beide in de stress. Waar gaat jou test heen?
Naar de VUmc. Ik vind het idd heel stressvol. Vandaag 15 weken echo gehad en daar was te zien geen waterhoofdje en hazenlip en goed gevulde maag, maar ja wachten blijft op de nipt.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Naar de VUmc. Ik vind het idd heel stressvol. Vandaag 15 weken echo gehad e ...
Mijne ook idd naar vumc. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Naar de VUmc. Ik vind het idd heel stressvol. Vandaag 15 weken echo gehad e ...
Fijn dat je echo goed was!

5 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Mijne ook idd naar vumc. Ben benieuwd
En tegelijk afgenomen ook:)