69 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op mamapri

Die begrijpt mijn motivatie tot het willen weten of ons kindje gezond is, m ...
Wat moeilijk!

5 jaar geleden

Reactie op mamapri

Nee ik val niet onder de risico groep maar de reden dat ik de nipt wilde do ...
Lastig hoor. Je gevoel maar volgen dan denk?! Wat anderen vinden doet er ook niet toe.. Succes met deze beslissing!

5 jaar geleden

Reactie op mamapri

Ik kreeg de uitslag terug met de melding dat nogmaals testen geen zij heeft ...
Als je de kans op een miskraam niet wil lopen, niet doen... de kans op een gezond kindje is vele malen groter... de kans dat er iets mis is met de beeb is klein kleiner waarschijnlijk dan de kans op een miskraam na punctie.

5 jaar geleden

Heb vrijdag laten prikken. Werd naar Maastricht gestuurd die blijken best vlot te zijn daarmee dus hoop deze week op de uitslag. Als die goed is gaan we spulletjes kopen :p

5 jaar geleden

Hier vorige week woensdag bloed laten prikken en vandaag de uitslag dat alles goed is.

5 jaar geleden

Ja alles was goed. 😍

5 jaar geleden

Reactie op mamapri

Ik kreeg de uitslag terug met de melding dat nogmaals testen geen zij heeft ...
Lastige keuze he... want het kan natuurlijk ook gewoon dat er niks aan de hand is. Ik had het niet gedacht van tevoren, maar zo’n nipt kan ook extra onrust en zorgen met zich meebrengen. Ik zou op je eigen gevoel vertrouwen. 20 weken echo is ook een goede indicator.

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Lastige keuze he... want het kan natuurlijk ook gewoon dat er niks aan de h ...
Nou idd!! Bij een volgende zwangerschap gaan we voor de combinatietest. we hebben nog 2 weken om te beslissen wat we doen. Moeilijk en heel emotioneel dit, had ik idd nooit verwacht.

5 jaar geleden

Wij hebben de nipt test 2 weken geleden gedaan en een goede uitslag gekregen gelukkig! Wij hebben ervoor gekozen ivm mijn leeftijd (38) en downsyndroom in de familie.