11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb nu meer tijd omdat ik nog maar 2 dagen werk en die 2 dagen mijn schoonmoeder hier op past dus nu melk en broodje dat doe ik om en om hapje slokje. Maar toen ik nog om 7 uur met 2 kinderen de deur uit moest kregen ze in de ochtend een papfles tot 3 jaar wel de middelste is nu bijna 5 en die wil nog steeds pap. Maak het jezelf niet te moeilijk😄❤

3 jaar geleden

Wij doen hier nog eerst de fles en dan wat brood. Goed idee om te oefenen het om te draaien, maar rustig aan hoor, ik zou inderdaad niet te moeilijk doen 🤗

3 jaar geleden

Bente krijgt in de ochtend geen fles maar 2 broodjes en een bekertje melk. Na het opstaan haal ik haar sneetjes brood uit de vriezer en ga we de hondjes uitlaten en daarna direct eten

3 jaar geleden

Als we de tijd hebben krijgt hij eerst fles en dan 1/1,5 uur later pap. Als we dat niet hebben ivm opvang dan geef ik in principe nog steeds allebei. Meestal haal ik hem uit bed en geef ik direct de fles in zijn kamertje en ga ik hem daarna pas aankleden etc. Vervolgens krijgt hij dan pap. Als hij niet alles op eet/drinkt vind ik dat niet erg. Meestal gaat het gewoon prima.

3 jaar geleden

Hier krijgt hij altijd direct na het opstaan een bordje pap (nu nog gemaakt van opvolgmelk).

3 jaar geleden

Wij ontbijten zo goed als altijd rond 7u15. (Geen lange slaper hierzo. 👶🏻) Otis toonde al heel snel interesse in ons ontbijt dus hij eet van z’n 8 maanden met ons mee. Dus eerst brood met bv. confituur, kaas, pindakaas, boter,... en stukjes fruit. Nadien (15-30 min later) geven we nog een ‘klein’ flesje. Hij vindt het perfect zo. (Denken we. 🙃) Doe maar gewoon waar jullie (zowel jij als je baby) je goed bij voelen! ☺️

3 jaar geleden

Wij geven het tegelijk! Eerst paar slokjes melk en dan stukje brood en dat tot alles op is!

3 jaar geleden

Reactie op Doriengrts

Wij ontbijten zo goed als altijd rond 7u15. (Geen lange slaper hierzo. 👶🏻 ...
Geef je dan nog opvolgmelk of gewone melk?

3 jaar geleden

Reactie op Doriengrts

Wij ontbijten zo goed als altijd rond 7u15. (Geen lange slaper hierzo. 👶🏻 ...
Wij doen ongeveer hetzelfde. We maken nu eerst een mixflesje met opvolg- en halfvolle melk om de Nutrilon op te maken. Heel soms geven we hem een beker koude melk. Vindt ie inmiddels ook heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Geef je dan nog opvolgmelk of gewone melk?
Wij geven nog steeds flessenvoeding met poeder. Het is er 1 voor 0-36 maand en hij is er voorlopig nog goed mee.

3 jaar geleden

Ons zoontje van bijna 1 krijgt smorgens alfijd pap van opvolgmelk. We gaan bijna over op brintapap. Smiddags eet hij brood.