13 Reacties

4 jaar geleden

ik zou zeggen zuig behoefte. een speen geven. dan kan ze die behoefte kwijt

4 jaar geleden

Ons zoontje doet dat ook sinds een week 😍

4 jaar geleden

Wat grappig 😄 misschien tandjes? Misschien wat vroeg maar het kan..

4 jaar geleden

Reactie op Manon29

ik zou zeggen zuig behoefte. een speen geven. dan kan ze die behoefte kwijt ...
Ons zoontje heeft ook een speen dus ligt nie percee daaraan

4 jaar geleden

Mijn dochter doet het ook. Dat komt door zuig behoeft. Ze wilt namelijk geen speen en als ze de vuist zat is de onderlip aan de beurt. En inderdaad hele grappige geluidjes krijg je dan.

4 jaar geleden

Reactie op Manon29

ik zou zeggen zuig behoefte. een speen geven. dan kan ze die behoefte kwijt ...
Een speen geven doen we regelmatig. Alleen madam weigert steeds de speen... 😅 Geef ik haar de speen, zie ik haar lachen en ligt ie binnen een paar tellen weer naast haar. Maar het is wel ontzettend grappig sabbelen op haar onderlip.

4 jaar geleden

Onze dochter doet dat ook. En ook op haar vuisjes en duimpje. Een speentje wil ze ook niet

4 jaar geleden

Onze zoon van 12 weken doet het ook sinds een paar weken maar t wordt al wel weer minder. Hij heeft ook een speen maar sabbelt ook op zn knuistjes. Volgens mij gewoon weer iets nieuws wat hij ontdekt heeft.

4 jaar geleden

Onze zoon is 13 weken en sabbelt sinds een weekje op zijn duim. Eerst was het zijn vuistje. Hij weigert sinds een paar weken de speen. Nu wilt hij hem heeeeel af en toe. Als we hem geven is het of met zijn tong eruit duwen of iets wat lijkt dat hij erop bijt (nog geen tandjes). Op zijn onderlip heeft hij nog niet gedaan

4 jaar geleden

Onze dochter sabbelt ook op alles, de speen, haar hand, mijn hand, de knuffels. Alles wat ze te pakken kan krijgen. (Nu ze door heeft hoe ze iets zelf naar haar mond kan brengen.) Dat heeft met het volgende te maken: De andere zintuigen zijn nog niet zo goed ontwikkeld, maar het gevoel in zijn/haar mond en tong is juist extra scherp. Daar heeft hij/zij namelijk meer zenuwuiteinden per millimeter dan waar ook in zijn/haar lijfje. Ik vermoed dat jouw dochter haar onderlip heeft ontdekt. 🥰

4 jaar geleden

Haha onze dochter doet dit ook. En lekker op de handjes.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Onze zoon is 13 weken en sabbelt sinds een weekje op zijn duim. Eerst was h ...
Hahah die van ons doet precies hetzelfde

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Onze dochter sabbelt ook op alles, de speen, haar hand, mijn hand, de knuff ...
Ja dat vermoed ik ook dat ze haar onderlip ontdekt heeft... Het is zo grappig en schattig tegelijk! Niet normaal! 🥰😂 Het is genieten geblazen. Haar handjes idd ook sabbelen en haar knuffels. Heerlijk om te zien.