7 Reacties

4 jaar geleden

Zelfde probleem hier. Tandjes?

4 jaar geleden

Onze dochter van 19 weken doet dit ook. Ik denk dat het ook een fase is, maar bij onze dochter moesten haar lipriem en tongriem gelaserd worden omdat dit te strak zat waardoor onze kleine niet goed kon drinken

4 jaar geleden

Plus dat wij hier ook denken dat er tandjes aankomen, veel kwijlen en constant de vingers in haar mond..

4 jaar geleden

Ik gok de leeftijd, want hier is het precies hetzelfde 😅 Ik hou de fles heel los vast waardoor deze met zijn hoofd mee gaat Haha en soms zoontje ligt me dan gewoon uit te lachen heb ik het idee, het zal wel een fase zijn denk ik

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 18 weken doet het ook, tenzij hij echt heeeel erg trek heeft.. maar dan nog laatste stukje vd fles doet ie het wel 😅 hopelijk een fase 🙈

4 jaar geleden

Hadden wij ook, voor ons was de oplossing om een grote speenmaat op de fles te zetten. We gebruiken de Difrax fles en eerst maat S, nu maat M.

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem. Ook een grotere maat speen. Onze zoon is nu 15 weken en nu naar maat 3. Eigenlijk hoort de wissel bij 3 maanden maar iets langer gewacht. Als het goed is de volgende wissel weer bij 6 maanden.