Hallo allemaal,
Ik gebruik dit meteen om van me af te schrijven, Eliza is in mei geholpen aan haar neusamandelen, hierna kreeg zij last van obstipatie, daardoor heeft haar ontlasting een keer zo pijn gedaan dat ze nu dus niet meer durft te poepen, heb al lactulose, microlax en loop al bij de fysio met haar. Afgelopen maandag heeft ze voor het laatst ontlasting gehad, ze zet alles op alles om niet te hoeven poepen tot tranen aan toe, gevolg vermoeidheid, hangerig en geen vrolijk meisje meer ook het eten laat te wensen over. Vannacht had ze last van buikpijn en veel huilen dus vanmorgen dcht ik ik bel de huisartsenpost, die mensen zullen hun werk wel doen maar wat een vragen zeg! Daarbij geloof ik er niet meer in, het zit tussen haar oren en elke x medicatie ophogen daar winnen we dit gevecht niet mee, al met al zit ik er vandaag behoorlijk doorheen, ik kan haar niet helpen terwijl ik haar zo graag wil helpen het is zielig en hartverscheurend om haar zo te zien strugglen. Zelfs de planning als we iets leuks gaan doen moet er op aangepast worden, als ze heeft gepoept is het gewoon mijn meisje weer 🥰 zelf denk ik dat het een ritje kinderpsycholoog word en anders zoek ik iets alternatiefs. Herkennen meer mensen deze klachten?