68 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb zaterdag ook mijn eerste positieve test gehad. En ik heb alle dagen nog getest. Of het wel klopt.

5 jaar geleden

Hoi! Heel herkenbaar, niet het pcos stuk maar wel de onzekerheid! Ik was vooral onzeker omdat ik me tot week 5 super goed voelde! Op wat gevoelige borsten nergens last van. Nu veel misselijk en onwijs moe! Maar het moet ook even landen, althans dat had ik! Nu ben ik eraan gewend en begin ik te relaxen. Ik ga 19 juli voor de echo, ben dan 10 weken. Probeer te genieten hoe spannend het ook is! Ik denk zelf als het nu niet goed gaat dan heeft het al niet goed gezeten..

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben nog steeds erg onzeker over de zwangerschap. Weet het sinds zaterdag, bij mij door de pil heen. Denk dat ik pas echt zeker wordt na de eerste echo over 3 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Mariontieck

Ja ik heb zaterdag ook mijn eerste positieve test gehad. En ik heb alle dag ...
Gelukkig... ik dacht dat ik de enige gek was 😂

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Morgen 4 weken zwanger ........ zaterdag positieve test vandaag weer getest 😂

5 jaar geleden

Herkenbaar. Vorige week 3x positieve test en nu afwachten tot 9 juli voor de echo. Ik voel zelf weinig, sinds wat opgeblazen gevoel, maar verder geen andere kwalen.

5 jaar geleden

Je ben echt niet de enige heb ik ook denk soms dat ik gek bent 😂. Nu zeven weken zwanger en volgende week echo. Voor me zelf denk ik dat pas na 13 weken ik gerust zal zijn. Doe het rustig aan en probeer van je zwangerschap te genieten. Gefeliciteerd 🌷.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar ik heb op 13 juni de eerste positieve test gedaan. Samen met me man nog een test toen hij de andere test kreeg omdat hij het niet geloofde. Al bijna 2 weken erg onzeker en vandaag nog maar een test gedaan. Deze was weer positief en het plusje nu super duidelijk. Volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige.

5 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was😂 6 testen gedaan in 2 weken tijd en alle 6 positief en ondanks dat nog steeds onzeker... Maar goed ik zal moeten afwachten tot 16 juli dan de eerste afspraak bij de verloskundige nu bijna 6 weken zwanger volgens berekening

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik dacht dat ik de enige was😂 6 testen gedaan in 2 weken tijd en alle 6 po ...
Haha neehoor hier ook! Ben nu gestopt blijven positief en zolang het goed gaat heb ik er vertrouwen in! Maar heb ook 6 testen gedaan in 2 weken 😂

5 jaar geleden

Herkenbaar inderdaad. Ik ben nu 6 weken zwanger maar heb nog niet echt zwangerschapssymptomen. Volgende week de echo, ik tel de dagen af.

5 jaar geleden

Ik moet 22 juli naar de verloskundige. Maar vind het ook zó onwerkelijk! Hebben jullie het al verteld tegen mensen ondanks jullie nog maar zo kort zwanger zijn?

5 jaar geleden

Ik heb het verteld tegen de buren. Zij is zelf 7 mnd zwanger en ze leefden altijd mee omgaat ik via medische traject zwanger moest worden. En 1 vriendin weet dat ik overtijd ben. Verder weet niemand het, behalve mijn man dan😜

5 jaar geleden

Reactie op Mariontieck

Ik moet 22 juli naar de verloskundige. Maar vind het ook zó onwerkelijk! He ...
Wij hebben het nog met niemand gedeeld. Wacht 1e echo af!
Ik afgelopen vrijdag positief getest met een test van sensitest en was echt een suuuuuper licht streepje dat we toch goed moesten kijken en diezelfde dag nog met een CB test gedaan en die gaf + 1-2 weken. Had afgelopen zondag ochtend nog eens getest op vakantie en was wat donkerder geworden. Vanmorgen weer met sensitest getest en was eigenlijk zowat geen streepje meer te bekennen.. Hele dag gehuild en me super rot gevoeld. Nu deze avond getest met een test die ik op vakantie heb gekocht en echt al stukken duidelijker... Dus weet nu ook niet goed wat ik moet denken. Mijn vriend zegt dat ik het zijn gang moet laten gaan en me niet meer zorgen moet maken.. Maar toch.. Makkelijker gezegd dan gedaan.. Onderstaand zie je de foto. Boven was vanmorgen en onder deze avond om 19.30u.

5 jaar geleden

Reactie op Mariontieck

Ik moet 22 juli naar de verloskundige. Maar vind het ook zó onwerkelijk! He ...
Ja mijn ouders en broertje en schoonzusje en 2 van mijn beste vriendinnen weten het... Verder nog helemaal niemand maar denk dat ik het niet lang kan verbergen meer... De hele dag naar de wc en overgeven🙈 mijn baas zal ook niet dom zijn denk ik

5 jaar geleden

Reactie op Littlesunshineafterrain

Ik afgelopen vrijdag positief getest met een test van sensitest en was echt ...
Hoi, Clear bleu vind ik zelf het meest betrouwbaar. Het lijkt er erg op dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Niet elke test gaat helemaal goed. Ik had er zelf ook 1 negatief en de clearbleu positief..

5 jaar geleden

Reactie op Littlesunshineafterrain

Ik afgelopen vrijdag positief getest met een test van sensitest en was echt ...
Ziet er toch naar uit dat je zwanger bent op de onderste foto! Ik heb verder geen ervaring met onduidelijke testen. Alle 5 de testen waren meteen erg duidelijk positief!

5 jaar geleden

Reactie op Littlesunshineafterrain

Ik afgelopen vrijdag positief getest met een test van sensitest en was echt ...
Heb hetzelfde bij de sensitest gehad! Eerst donkere dan lichtere. Maar positieve test is een positieve test. Miss dat je op moment van sensitest vee water gedronken had? En weinig hcg hormoon in je urine zat?

5 jaar geleden

Hallo dames hier hetzelfde.. alleen ik durf het ook nog niet te zeggen tegen me fam omdat mijn zoontje nu 9 maanden is ( ze zien me al aankomen ) mijn moeder weet het wel maar mijn vader absoluut niet ( mijn ouders zijn gescheiden ) hij word gek en dan heb ik het nog niet over mijn zus. Zij heeft nog geen kids maar wilt wel heel graag, ze had in februari een miskraam dus daarom ook een hele erge dubbele gevoel 🙄🙄 waardoor ik heel erg onzeker erover ben en er heel veel over pieker ... Ik ben nu trouwens 6 weken en 6 dagen en 2 juli eerste echo