68 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Mariontieck

Ik moet 22 juli naar de verloskundige. Maar vind het ook zó onwerkelijk! He ...
Ja, mijn ouders en zijn ouders. En mijn beste vriendinnen. Stel dat het misgaat, heb ik hen om steun te zoeken.

5 jaar geleden

Ik herken dit enorm! Ik ben voor het eerst zwanger en ik heb vorige week 3 testen gedaan. En alle testen gaven 1-2 weken aan. Vandaag heb ik een 4e test gedaan. Omdat ik telkens last heb van lichte krampjes, en ik hierdoor toch wat onzeker ben. Deze gaf toen gelukkig 2-3 weken aan. Ik kan echt niet wachten tot ik een echo heb gehad en krijg te horen dat alles er goed uitziet.

5 jaar geleden

Hoi hoi had even een vraagje heb maandag getest en ben 5 weken zwanger gisteren is paar drupjes bloed begonnen vandaag weer ben echt kei misselijk heeft iemand hier ervaring mee ?

5 jaar geleden

Hallo allemaal Hier ook bang afwachten Ik ben nu 7 weken ver en maandag beginnen bloeden. Paniek al om natuurlijk! Ik verloor bloed maar had geen krampen. Bij mijn zoontje heb ik dit ook gehad en het was nog oud bloed van de innesteling, toch even naar de gyn geweest en het hartje klopte nog dus waarschijnlijk terug zoals de vorige keer Nu 2 weken rust en dan de echo en dan weten we weer meer.

5 jaar geleden

Reactie op Sofie-24

Hallo allemaal Hier ook bang afwachten Ik ben nu 7 weken ver en maandag b ...
Wat naar voor je! Ik hoop dat het niks “bijzonders” is! 🍀

5 jaar geleden

Ik heb afgelopen zondag de 2e test gedaan, 2e keer positief. Ik ben nu 5 maanden zwanger en vind het zo lastig om het stil te houden! Meiden op het werk zijn ook zwanger en ik vind het zo leuk om mee te praten haha! 15 Juli pas de eerste echo dus even afwachten nog.... Vinden jullie dat ik het mijn vriendinnen 8 juli tijdens een etentje al kan vertellen? Of zal ik dat pas doen na de eerste echo...?

5 jaar geleden

Reactie op Judith-25

Ik heb afgelopen zondag de 2e test gedaan, 2e keer positief. Ik ben nu 5 ma ...
5 weken bedoel ik +

5 jaar geleden

Reactie op Mariontieck

Ik moet 22 juli naar de verloskundige. Maar vind het ook zó onwerkelijk! He ...
Ik alleen aan mijn ouders omdat we vrijdag bruiloft van mijn broer hebben... Hoop zo dat het niet op gaat vallen! Ik mag natuurlijk geen alcohol en bepaald eten ook niet. Ik wil het ook iedereen vertellen maar het is nog veel te vroeg hihi.

5 jaar geleden

Reactie op Judith-25

Ik heb afgelopen zondag de 2e test gedaan, 2e keer positief. Ik ben nu 5 ma ...
Ik vind het ook erg lastig om stil te houden. Ik heb 18 juli de eerste echo, maar ga 11 juli een nachtje weg met vriendinnen. Ik vertel het dan wel vast aan hen, aangezien het meteen opvalt als ik niet drink.... 🤓 Tegen de rest vertel ik pas iets na de 1e echo!

5 jaar geleden

Same here. 3 testen gedaan en alle 3 positief maar geen kwaaltjes. Ben nu 5 welen en 4 dagen en begin nu wel flink de vermoeidheid te voelen. Zou het liefst een middag dutje doen. Maarja, dat kan niet op werk uiteraard haha. 15 juli naar de verloskundige voor 1e echo en intake

5 jaar geleden

Help!! Misschien een stomme vraag maar heb al de hele dag last van lichte steken in mijn zij en klein beetje buikpijn... Is dit normaal? Hebben jullie dit ook? Maak me wel een beetje zorgen nu.... Liefs

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Help!! Misschien een stomme vraag maar heb al de hele dag last van lichte s ...
Jaaa is echt normaal.. heb het gisteren nog aan verloskundige gevraagd. Had het ook heel erg. Zolang er geen bloed bij komt kijken hoefde k me geen zorgen te maken

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Help!! Misschien een stomme vraag maar heb al de hele dag last van lichte s ...
Ja dat is waarschijnlijk je baarmoeder die al aan het groeien is :)

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hallo dames hier hetzelfde.. alleen ik durf het ook nog niet te zeggen te ...
Hahahah! Hier hetzelfde. Mijn dochter is 8,5 maand nu.. 😆

5 jaar geleden

Vorig jaar (eerste keer zwanger) stond ik er veel onrustiger in. Heb nu al veel meer (zelf)vertrouwen dan toen. Het komt zoals het komt. Had ik vorig jaar totaal niet. Misschien heeft dat er ook nog mee te maken? Eerste keer, alles spannend en nieuw?

5 jaar geleden

Vorig jaar (eerste keer zwanger) stond ik er veel onrustiger in. Heb nu al ...
Ja denk ook wel dat dat het is hoor, dank jullie wel voor deze geruststelling :) xxx

5 jaar geleden

Reactie op Judith-25

Ik heb afgelopen zondag de 2e test gedaan, 2e keer positief. Ik ben nu 5 ma ...
Ja ik zou het wel doen. Stel dat het mis gaat.. dan kun je dat ook delen met je vriendinnen. Maar dat ben ik! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

5 jaar geleden

Ik heb ook pcos en hebben 2 dagen geleden ontdekt dat we zwanger zijn!!! Ik ben zo blij maar ook zo bang, het is nog pril en ik wil niet teleurgesteld zijn moest het mislopen..

5 jaar geleden

Reactie op Stphn

Ik heb ook pcos en hebben 2 dagen geleden ontdekt dat we zwanger zijn!!! Ik ...
Precies hetzelfde hier! Wanneer heb je een echo? En loopt het bij jullie ook via fertiliteitskliniek?

5 jaar geleden

Hier 7 weken morgen, en vandaag eerste echo gehad. Was zeer bang na 3 jaar en 2 misvallen nu 2de inseminatie maar het zit goed. 8 mm en hartje gehoord en zien kloppen. Me happy. 😍