68 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Hier 7 weken morgen, en vandaag eerste echo gehad. Was zeer bang na 3 jaar ...
Super fijn wij moeten morgen en ben zo zenuwachtig

5 jaar geleden

Zo herkenbaar. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger van mn eerste kindje. Ik ben ook mega onzeker. Pas 19 juli de eerste echo, ik ben dan 8,5 week ongeveer. Lijkt een eeuwigheid te duren. Wil het ook echt van de dagen schreeuwen. Sommige van jullie hebben echt snel een echo. Lijkt me erg fijn. Ik heb bijna nergens last van en zit in mn 6de week. Is dat wel oke? Alleen wat gevoelige borsten

5 jaar geleden

Reactie op Marjooo

Zo herkenbaar. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger van mn eerste kindje. I ...
Ik ben via fertiliteit gegaan en ben 3 jaar en 2 misvallen verder. Vandaar vroege echo. Achter 2 weken en half weer eentje. Ik duim keihard. Ik had eerste weken buikpijn en gevoelige borsten sinds deze week misselijk en het zuur. Ma elk lichaam is anders, ik ben een zeer gevoelige wiezo dus. Komt goed positieve energie.

5 jaar geleden

Reactie op Marjooo

Zo herkenbaar. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger van mn eerste kindje. I ...
Hoi ik heb ook weinig kwaaltjes alleen indd last van mn borsten. En opgezette buik. Maar verder niet. Ik ben 6week en 1 dag.

5 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Hier 7 weken morgen, en vandaag eerste echo gehad. Was zeer bang na 3 jaar ...
Wat leuk❤️

5 jaar geleden

Ik heb nergens last van terwijl ik 7 + 4 ben. Maakt me ook onzeker hoor dus het is niet per definitie fijn om geen kwaaltjes te hebben. Woensdag mijn eerste echo dus duimen dat alles goed is!

5 jaar geleden

Ik ben morgen 6 weken. En ik heb sinds vandaag buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Voortrekt niet echt lekker... en ik begin mij nu een beetje zorgen te maken. Zijn er meerdere die dit herkennen?

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben morgen 6 weken. En ik heb sinds vandaag buikpijn alsof ik ongesteld ...
Hai Roxy, dat is echt heel normaal. Als je krampen hebt is je baarmoeder aan het groeien.

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben morgen 6 weken. En ik heb sinds vandaag buikpijn alsof ik ongesteld ...
Ja hoor Roxy! Ik heb t ook al een tijdje. Ik heb allerlei mensen gevraagd en er verandert heel veel in je buik en daardoor krijg je ook buikpijn. Als je t niet vertrouwd, gewoon een vk bellen. Maar menstruatie achtige krampen zijn volgens mij helemaal normaal. Liefs!

5 jaar geleden

Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo. Ik loop nu nog onder controle bij het ziekenhuis omdat ik via IUI zwanger ben geworden. Hoop zo dat alles goed is 🍀

5 jaar geleden

Ik heb maandag mijn 2e echo en ben ook weer heel onzeker. Ik heb geen kwaaltjes behalve heeel soms misselijk en moe. Ben best wel bang of nog alles goed is..

5 jaar geleden

En ik heb trouwens ook veel testen gedaan, misschien wel 10/15 ☺ Er waren namelijk nog testen onderweg van k2v5, voordat ik wist dat ik zwanger was had ik die nog besteld. De eerste test die ik deed was een clearblue met wekenindicator, wilde die eigenlijk gewoon uittesten om te kijken hoe dat werkte en schrok me helemaal rot.. En paar weken later heb ik die nog een keer gedaan om te zien of het opliep haha

5 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Ik heb nergens last van terwijl ik 7 + 4 ben. Maakt me ook onzeker hoor dus ...
Spannend! Ik heb ook echt helemaal geen klachten zoals misselijkheid oid.

5 jaar geleden

Ik ben ook zo onzeker. De eerste weken het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, erg moe en mijn borsten waren iets groter. Nu sinds enkele dagen nog wel het buikpijn gevoel, maar de andere klachten heb ik heb last meer van. Ben vandaag 11 weken. Volgende week de echo, maar ik ben zo bang dat er geen hartslag is. Zijn er meerdere hier die dit hebben??? Dus eerst wel klachten en nu ineens ook bijna niks meer?

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben ook zo onzeker. De eerste weken het gevoel alsof ik ongesteld moest ...
Bij mij precies zo en alles is goed! Die buikpijn is normaal, je baarmoeder moet opeens groeien en er gebeurt heel wat! Bespreek je zorgen ook met je verloskundige, ook je zorgen zijn hartstikke normaal ❤️ lezen over welke veranderingen er allemaal gaande zijn heeft mij ook geholpen. Dus niet Googlen op kwaaltjes en negatieve uitkomsten maar lezen over wat er per week in je lichaam allemaal gebeurt. Hoop dat je na een mooie echo wat meer vertrouwen hebt 🍀❤️🙏🏼

5 jaar geleden

Ik ben zelf ook erg onzeker. Ik heb pcos en hulp vanuit het ziekenhuis gekregen om zwanger te worden. De eerste keer eindigde helaas in een miskraam en daarom vind ik deze zwangerschap doodeng. Als ik niets voel ben ik bang maar als ik wel iets voel denk ik ook dat het niet goed is. Maar elke goede echo krijg ik iets meer vertrouwen. Al moet ik nu wachten tot de 20 weken echo en daar word ik dan wel weer zenuwachtig van want dat duurt nog zo lang!

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben ook zo onzeker. De eerste weken het gevoel alsof ik ongesteld moest ...
Ik had dit ook. Ik werd ziek rond 5,5 week tot 7,5 week en daarna niet meer echt ergens last van. Toch vorige week een goede echo gehad op 11 week en 4 dagen!

5 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik ben zelf ook erg onzeker. Ik heb pcos en hulp vanuit het ziekenhuis gekr ...
Is het misschien mogelijk om toch te vragen om wat vaker een controle voor je eigen gemoedsrust? Ik heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad en daardoor nu minder vertrouwen en rust. Gevraagd om een extra check bij 12 weken en nu mag ik elke 2 weken even kijken of alles nog goed gaat. Dat geeft elke keer weer meer vertrouwen! Misschien kan dat bij jou ook?

5 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik ben zelf ook erg onzeker. Ik heb pcos en hulp vanuit het ziekenhuis gekr ...
Ik heb thuis zo’n doppler aangeschaft. Is uiteindelijk maar een paar tientjes en ik vind het heerlijk om elke avond voor het slapen even naar de hartslag te luisteren. Tis wel even wat zoeken maar als je er eenmaal handig in bent heb je hartslag zo gevonden. Echt een aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Ik heb thuis zo’n doppler aangeschaft. Is uiteindelijk maar een paar tientj ...
Ooh echt waar! Ik wist niet eens dat je die zo kon kopen. Ik ga er eens naar kijken. Kun je ook vroeg in de Zwangerschap al wat horen(rond 13 weken)?. Dankjewel voor de tip!