50 Reacties

5 jaar geleden

Ik snap je heel goed. Ik zit nu ook in de onzekerheid. Afgelopen woensdag m ...
Dat geeft wel extra onzekerheid, spannend elke keer! Hopelijk is het de volgende keer goed! Mijn vk wilde niet eerder dan week 8 een echo doen, om dit soort onzekerheid wat te voorkomen. Dus wat langer wachten, maar hopelijk dan wel direct zekerheid...

5 jaar geleden

Ik snap je heel goed. Ik zit nu ook in de onzekerheid. Afgelopen woensdag m ...
Dan zal je inderdaad wel enorm in de rats zitten... hebben ze telkens vaginaal een echo gemaakt? En is je hcg toevallig ook geprikt? Die eerste weken blijven hoe dan ook enorm spannend. Hoop dat je vrijdag een goede echo hebt!

5 jaar geleden

Ik heb net een echo gehad en een klein garnaaltje met kloppend hartje gezien! Bloed lijkt van de baarmoedermond te komen maar ze willen nu geen onderzoek doen daarnaar omdat dat alleen maar risico’s en meer bloedverlies geeft. Ik heb wel ineens 4 cystes op mijn rechter eierstok dus het blijft een spannende zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Ik heb net een echo gehad en een klein garnaaltje met kloppend hartje gezie ...
Gefeliciteerd!! Dat is alweer een eerste stap verder! En ook goed dat ze nu geen onnodig risico nemen met verder onderzoek. Maar spannend zal het blijven... Nu alleen lekker even genieten van het goede nieuws!

5 jaar geleden

Ja, ik zit met exact hetzelfde. mk in aug op 12 weken en eentje in maart op 6w. Nu dus met heel klein hartje afwachten. Op 1/7 naar gynaecoloog

5 jaar geleden

Reactie op foxie

Ja, ik zit met exact hetzelfde. mk in aug op 12 weken en eentje in maart op ...
Spannend is dat he! Met hoeveel weken krijg je de echo? Duim voor je dat het nu goed is.

5 jaar geleden

Vandaag de eerste echo en alles is goed 😄❤️ Eerste onzekerheid is gelukkig weg nu 😊

5 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Vandaag de eerste echo en alles is goed 😄❤️ Eerste onzekerheid is gelukkig ...
Fijn! Kan ik mij heel goed voorstellen inderdaad :) wij hebben komende vrijdag een echo, heel benieuwd!

5 jaar geleden

Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad met 7 weken. Inmiddels weer 5.3 weken zwanger. Heb sinds donderdag bruin bloed verlies en heel af en toe een rood sliertje. Heb dit voor de miskraam ook gehad. Kan me dit van de andere 4 zwangerschappen niet meet herinneren. Wat ben ik onzeker. Volgende week een echo.

5 jaar geleden

Reactie op LvBo

Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad met 7 weken. Inmiddels weer 5.3 ...
Wat spannend, je kunt ook niks anders dan afwachten! Zal voor je duimen dat het bij jou ook goed is!