9 Reacties

5 jaar geleden

Hoi Marjoo, ik denk als je het zeker wilt weten dat je dan weer een hcg test kan doen. De stof hcg zou moeten toenemen of constant blijven en anders verminderen als het niet goed zit. Hoop dat je hier iets aan hebt.

5 jaar geleden

Moet ik dat bij de huisarts doen zo hcgtest?

5 jaar geleden

Hi marjo, ik heb exact het zelfde met ook dezelfde data als jij. 21 mei laatste menstruatie week, 1 juni ovulatie en nu 6 erkennen 1 dag. Ik ben alleen af en toe moe, maar geen misselijkheid en eet ook nog gewoon. Heb dezelfde vragen als jij en hoop dat alles goed is. 15 juni eerste verloskunde afspraak en vind dat dus ook echt spannend! Ik ga duiken voor ons beiden!

5 jaar geleden

Reactie op J_B1

Hi marjo, ik heb exact het zelfde met ook dezelfde data als jij. 21 mei laa ...
*korte cyclus van 25 dagen dus vandaag 6 weken en 1 dag nu. Maar ik heb dus ook weinig last. Misschien zijn we wel gezegend! Of misschien komt de ellende nog... ;-)

5 jaar geleden

Reactie op J_B1

Hi marjo, ik heb exact het zelfde met ook dezelfde data als jij. 21 mei laa ...
Laten we het hopen. Ik duim ook voor jou!

5 jaar geleden

Reactie op Marjooo

Moet ik dat bij de huisarts doen zo hcgtest?
Neee eigen stripjes halen van action bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

Zwangerschapstesten meten hcg, is hetzelfde. Je kunt een setje halen en testen met urine, bij 2 streepjes wat nu wel duidelijk zou moeten zijn is alles goed en geen zorgen.

5 jaar geleden

Zelf ben ik nu 6,5 week zwanger. Ik zou zeggen wees blij dat je nog geen last hebt van symptomen zouden andere vrouwen ook wel willen! Zelf heb ik ook geen last gelukkig toch. Vanaf week 6 merk ik wel dat ik meer moe ben maar dat is ook het enigste. Vrijdag heb ik mijn eerste echo met 7 weken.

5 jaar geleden

Hier ook geen typische kwaaltjes. Hierdoor super onzeker en dacht dat 't niet goed zat. Toch 8 wkn en een goede echo gehad. Het zegt dus niet zo veel. Groetjes Lianne