Hi meiden, ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger (gerekend vanaf mn eerste dag van mn laatste memstruatie, 21 mei jl.). Ik wil al heel lang mega graag een kindje. Mijn vriend was daar eerst lang niet klaar voor maar inmiddels gelukkig wel. Vanwege een traagwerkende schildklier en mijn leeftijd 34 zijn er toch wel wat risicos. Het is echt van de eerste keer gelukt dus megablij. Ook heel erg door overvallen, omdat ik het niet had verwacht, zo snel. Nu heb ik amper last van kwaaltjes. Ik heb op 21 juni posi getest. Ik ben niet extra moe, niet misselijk helemaal niets. Ik maak me daar stiekem veel zorgen over omdat ik overal lees en ook van vriendinnen hoor dat zij vanaf week 4 vaak allerlei klachten hadden. Enige wat ik heb is dat als ik aan de zijkant van mn borsten druk, deze wat beurs aanvoelen. Ik heb vrijdag mn eerste echo bij de verloskundige en 19de bij de gyn. Knijp hem echt, wil zo graag dat alles goed is en het hartje klopt. Zijn er onder jullie ook die nog nergens last van hebben en hoe ver zijn jullie? Zijn jullie hier ook onzeker door en durven jullie het ook nog niet te geloven dat je echt zwanger bent? Misschien bij mij ook wel omdat een vriendin recent een miskraam heeft gehad. Pff ik vind het heftige weken hoor... vooral als ik af en toe steken in mn baarmoederstreek voel scherp dan wordt ik echt bang...