26 Reacties

4 jaar geleden

Bij ons eerste kindje hebben we dat ook rond die leeftijd gedaan heeft echt paar seconde gehuild en daarna was die weer ze vrolijk zelf gaan volgende week ook bij ons 2e kindje laten doen

4 jaar geleden

15 weken is wel erg jong lijkt mij? Zelf weten maar het is best vroeg🙈

4 jaar geleden

Ja wij ook

4 jaar geleden

Waarom zou je dat bij een baby van 15 weken willen doen? De oren groeien nog, waardoor de oorbellen op latere leeftijd op een verkeerde plek in de oorlel kunnen zitten. Mijn dochter mag oorbellen zodra ze er zelf om vraagt.

4 jaar geleden

Reactie op Lianne Finke

15 weken is wel erg jong lijkt mij? Zelf weten maar het is best vroeg🙈
Nou eigenlijk is het zoo dat dit een perfecte leeftijd is omdat na mijn idee het totaal niet beseffen en ze gaan er ook niet aan zitten

4 jaar geleden

Uiteindelijk is het toch echt je eigen keuzen want is jou kindje dus als je het wilt doen gewoon doen niet mensen op je in laten praten🙋🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Ppff nu al?? Ik zou er nog mee wachten...

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Waarom zou je dat bij een baby van 15 weken willen doen? De oren groeien no ...
Het mag al vanaf 3 maanden? Ze is over 2 weken al 4 maanden.

4 jaar geleden

Reactie op Mira❤️

Uiteindelijk is het toch echt je eigen keuzen want is jou kindje dus als je ...
Hahah ja precies ik schrik wel dat de meeste het nog jong vinden. Voor sommige ben ik al te laat hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ppff nu al?? Ik zou er nog mee wachten...
Wanneer zou jij het willen doen?

4 jaar geleden

Reactie op Siempje1

Hahah ja precies ik schrik wel dat de meeste het nog jong vinden. Voor somm ...
Hahaha ik Snapje hoor ikzelf had veel eerder al oorbellen meerdere mensen doen week ofzo na geboorte van de baby al laten zetten

4 jaar geleden

Reactie op Mira❤️

Hahaha ik Snapje hoor ikzelf had veel eerder al oorbellen meerdere mensen d ...
Ja precies! Ik heb zelf ook bij 3 maanden gekregen kan echt geen kwaad ;)

4 jaar geleden

Ik zou het kind het zelf laten kiezen als ie wat ouder is. Zelf ook pas in groep 3 gaatjes gekregen. Persoonlijk vind ik het apart dat ouders met dat soort dingen de keus maken voor kinderen net zoals foto's delen op fb.. maar dat is mijn mening. Als jullie het mooi vinden moet je het gewoon doen.

4 jaar geleden

Ik heb (naast een mooi mannetje van 3 maanden) ook twee dochters van 16 en 13. Ik vond in die tijd (en nog steeds) dat ze zelf over dat soort dingen moeten beslissen omdat hun eigen lijf is. Mijn oudste dochter wilde toen ze 6 was gaatjes (en kreeg ze), de jongste tot op de dag van vandaag niet. Maar uiteindelijk gaat het er niet om wat wij vinden, maar wat jij zelf ok vind. Opvoeden en dergelijke beslissingen nemen is moeilijk genoeg... en je hoort wel van ze als ze ouder zijn wat ze van jouw besluiten vinden. Maar denk dat er weinig getraumatiseerde kinderen vanwege gaatjes in de oren zijn :-).

4 jaar geleden

Hier 4 maanden en wij gaan vrijdag 🙋🏽‍♀️ vind het wel spannend hoor. Ik had ze zelf al veel eerder

4 jaar geleden

Ik was aan het winkelen wanneer een babytje oorbelletjes kreeg. Ik weet niet hoe oud ze was maar jong. Ze heeft zo gekrijst, ik ben de winkel uit gelopen. Vreselijk! 💔

4 jaar geleden

Waarom zou je een baby oorbellen doen...? Wat heeft dat voor meerwaarde? Kan dat niet op latere leeftijd als ze zelf willen en kunnen kiezen? Maar goed ieder z’n eigen ding ik vind baby’s met oorbellen geen gezicht.

4 jaar geleden

Ik vind baby's met oorbellen ook geen gezicht maar dat is mijn mening. Ik kreeg ze denk rond een jaar of 5 en dat was helemaal prima.

4 jaar geleden

Wow deze reacties had ik niet verwacht. Ik ben blij met de keuze dat we ze gaan laten zetten en onderdaad iedereen heeft zo zijn eigen mening! Laten we elkaar ook die ruimte geven. Er is niets mooiers dan je dochters eerste oorbellen en ik en vele anderen vinden het beeldig staan gelukkig. Bedankt voor jullie reacties

4 jaar geleden

Gister gedaan, staat heel mooi! Trek je niks aan van die nare reacties, oorbellen zijn heel gewoon bij baby’s ieder zn ding