26 Reacties

4 jaar geleden

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog niet over nagedacht heb. Ze is vandaag 17 weken. Ik denk dat ik wacht tot ze wat ouder is. Maar dat is meer zodat ik er zelf nog niet over hoef na te denken. Ben wel benieuwd hoe het gegaan is😊

4 jaar geleden

Reactie op Siempje1

Wanneer zou jij het willen doen?
Zeker pas als ze een jaar of 2 is. Ze moet het zelf ook leuk vinden, mijn mening hoor. Ik zie er geen meerwaarde van, en ik denk zelfs nog wel ongemakken als het zo vroeg is. M’n meisje is 15 weken maar ik moet er nu echt nog niet aan denken.

4 jaar geleden

Laat die reacties lekker aan je voorbij gaan 🤗 toen ik baby was had ik ook meteen oorbellletjes. En ze zitten nog steeds op de goeie plek hoor! En mijn schoonzusje wou zo graag oorbellen maar durfde tot haar 17e niet te laten schieten.

4 jaar geleden

Wij hebben bijnde 1e gewacht tot 3.5 jaar. Zodat ze zelf het besef had en zelf kon kiezen. Het was 5 min huilen en is er nu heel blij mee. Vind schieten bij baby's echt verschrikkelijk maar dat is mijn mening. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt!

4 jaar geleden

Ik vind het ook wel spannend. Die van mij is bijna 4 maanden. Ik wil het liefst ook dat ze het gewoon als baby krijgt zodat ze er gewend aan is en ook niet er aan gaat zitten.. maar vind de stap om echt te gaan wel groot. Ze schreeuwde al zo hard met de vaccinatie 😅

4 jaar geleden

Wij doen t nooit meer Wij hebben het bij onze 1e dochtet gedaan. Alleen maar ellende mee gehad. We wachten nu tot onze 1e dochter het zelf wilt. Onze 2e dochter nu 3 maanden oud krijgt ze ook pas wanneer ze het zelf wilt