7 Reacties

2 jaar geleden

Nee vind het echt een no go… je blijft het altijd zien! Als onze dochter vanaf 5 jaar er zelf om vraagt mag het. Eerder niet;).

2 jaar geleden

Heb ik nog niet gedaan. Ik wacht daarmee totdat ze zelf bewust aan kan geven of ze het echt wil.

2 jaar geleden

We hebben ook gewacht tot ze er zelf mee kwam. Vind het ook echt not done om het te doen terwijl ze zelf niet kunnen zeggen of ze het willen.

2 jaar geleden

Wij hebben wel al oorbelletjes gezet bij onze dochtertje, ze was precies 3 maanden en ze gaf alleen een kleine kik en voor de rest heeft ze er niet aangezeten. Ook het verwisselen van oorbellen vond zij totaal niet erg. Hangt natuurlijk van kind en ouder af, maar in mijn cultuur is het normaal om een baby al oorbelletjes te geven.

2 jaar geleden

Hier met 6 maanden ongeveer gedaan. Voelde me ergens schuldig! Ze huilde en daarna nog best lang nog. Terwijl het een bikkel is! Met vaccineren was het positiever gegaan 😬 Maar daarna ging het super goed!! Nergens last van gehad en bij dat ik het toen had gedaan i.p.v. nu! Want nu trekt ze haar muts af of haar elastiekjes uit haar haren. Maar moet wel zeggen heb dure oorbellen gekocht en wat ik wel irritant vindt, is dat er fases zijn geweest dat het achterkanten kwijt raakt soms met kleding uittrekken ( terwijl ik dat altijd zorgvuldig doe) Maar verder tevreden!

2 jaar geleden

Reactie op CEPS

Wij hebben wel al oorbelletjes gezet bij onze dochtertje, ze was precies 3 ...
Haha ja hier ook! Ook vanuit de zuid Amerikaanse cultuur oorbellen sinds mijn geboorte!

2 jaar geleden

Nee!