5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje had precies hetzelfde. Momenteel heb ik met hem afgesproken dat hij een sticker mag uitzoeken wanneer hij het goed aangeeft en zijn broek dus droog blijft. Bij 15 sticker mag hij een cadeautje uitzoeken. Dit werkt aardig.

2 jaar geleden

Misschien nog iets te vroeg? Neefje van mijn dochter had dat ook. Half jaartje later is die meteen zindelijk geworden binnen 1 week. Nu 3.5 jaar. Misschien is het ook met kleine stappen. Bij mijn dochter nog niet begonnen maar heb van mijn schoonzus wel dat pakketje gekregen van binnen 1 week zindelijk met tips ect. Succes 🍀

2 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad. Bij ons was het toen een paar dagen doorzetten. Na een paar dagen met onderbroek en broek aan (en aardig wat ongelukjes) was hij zindelijk. Ik denk dat het kwam omdat het anders voelde met kleren aan dan bloot.

2 jaar geleden

Hier net hetzelfde, bij elk ongelukje jn het onderbroekje toch nog op het potje zetten. Op den duur kwam hij ons zeggen wanneer hij moest gaan en dan gingen we mee om zijn broek en onderbroekje naar beneden te doen want daar had hij nog moeite mee

2 jaar geleden

Mijn dochter nu 2.5 jaar 1 week getraind en gaat volledig nu na de wc tot nu toe geen ongelukjes gehad en in de nacht houd ze zelf haar luier droog dus inpriciepe kan ik de luier helemaal uitlaten ze geeft het trouwens ook super goed aan