8 Reacties

3 jaar geleden

Neem water en drinken en eten mee voor de kleine. Neem een ipad mee, voor de afleiding

3 jaar geleden

Speen of borst voor het stijgen en landen. Dat zou helpen voor de druk op de oortjes

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Neem water en drinken en eten mee voor de kleine. Neem een ipad mee, voor d ...
Dat ga ik zeker doen dankjewel🤗

3 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Speen of borst voor het stijgen en landen. Dat zou helpen voor de druk op d ...
Daar ben ik dus erg bang voor maar gelukkig is ze gek op haar speen ik hoop dat het goedkomy dankjewel voor je tip 🤗

3 jaar geleden

Neem een draagzak mee is handiger dan buggy. En verder niet te veel stressen. Het komt goed. En als ze even huilt, tja dat doen baby's. Hoe rustiger jezelf bent hoe beter 't gaat :)

3 jaar geleden

Dank jewel zal ok proberen 🤗

3 jaar geleden

Ik ben stewardess en mama dus genoeg tips haha. Tijdens start en landing wat drinken. Vooral landing is het belangrijk om te drinken. Beter dan de speen. Want door het slikken klaren ze hun oren. Als je graag wil dat er eten opgewarmd wordt hou er dan rekening mee dat er geen magnetron is. Alles wordt au bain marie opgewarmd. Dus hou er rekening mee dat dit even kan duren. Op grote toestellen (verre vluchten) is er een speciale family row. Dus probeer die te reserveren/boeken. Europa is die er niet. Afleiding in de vorm van iPad, speelgoed etc.. (Niet teveel geluid/harde muziekjes ivm passagiers om je heen) nu ivm corona moet je zoveel mogelijk op je stoel blijven zitten dus ook als ze huilt etc.. Hou daar rekening mee. Luiers verschonen. In elke wc is een verschoontafel, neem wel een hydrofiele doek mee zodat je je kindje daarop kan leggen. Neem ook een dekentje mee. Kan koud zijn in het vliegtuig.

3 jaar geleden

Wauuww super bedankt voor je goude tips. Ik ga er zeker rekening mee houden dankjewel 😍🤗