23 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een anti slip matje in haar badje geplakt, zo kan ze in het badje zitten. Doe er wat speelgoed in zodat ze kan spelen.

4 jaar geleden

Wij hebben nu een groot vast bad met een badzitje erin. Maar in mijn vorige huis had ik een bibabad met badzitje.

4 jaar geleden

Reactie op Robin-22

Ik heb een anti slip matje in haar badje geplakt, zo kan ze in het badje zi ...
Wat slim niet aan gedacht.. Heb het toevallig nog in huis liggen, ga dit zeker proberen dankjewel voor de tip!

4 jaar geleden

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar ik ga altijd met me meisje in bad. Ik houd haar zittend vast of houd haar boven water. Ze wil inmiddels staan in bad, en dat is dan ook te doen. Ze vindt het leuk om samen in bad te gaan, lekker spelen met mama in bad en ontdekken.

4 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar ik ga altijd met me meisje in ...
Nee helaas alleen een douche.. Zou idd heel fijn zijn! Alleen geen plek voor een bad, daarom op zoek naar andere opties

4 jaar geleden

Ik gebruik zo鈥檔 Opla badje al sinds 6 maanden hoor. Gaat prima! 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Ik gebruik zo鈥檔 Opla badje al sinds 6 maanden hoor. Gaat prima! 鈽猴笍
Serieus haha oke snap niet waarom er dan bij staat vanaf 15+ 馃槄 dan maar even kijken of we die aanschaffen, dankjewel!

4 jaar geleden

Wij gebruiken het stokke xxl bad .. echt een top ding!

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Serieus haha oke snap niet waarom er dan bij staat vanaf 15+ 馃槄 dan maar ev ...
Ja ik begreep dat ook niet. Gewoon erbij blijven. Hij zit er echt heerlijk in.. lekker spatteren en gaat er ook makkelijk in staan. Het zal vast een reden hebben maar ik zag en zie het probleem niet. Vind hem ideaal! 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Ja ik begreep dat ook niet. Gewoon erbij blijven. Hij zit er echt heerlijk ...
Dan ga ik hem ook zeker bestellen.. wil dat ze gewoon weer plezier heeft en geniet in bad. 馃槉 Als ze op me arm ligt wil ze gewoon automatisch weer gaan zitten al het water er overheen en dat vind het laminaat ook niet fijn 馃槄 Hoog tijd voor een badje waar ze lekker in kan zitten en spetteren.

4 jaar geleden

Toevallig vandaag dit uitgeprobeerd. Ging echt perfect! Hij zat heerlijk te spetteren! 馃グ

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n opvouwbaar badje, met zo'n zitje erin. Werkt super

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Wat slim niet aan gedacht.. Heb het toevallig nog in huis liggen, ga dit ze ...
Geen dank, hoop dat je er iets aan hebt!

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanzoontje

Toevallig vandaag dit uitgeprobeerd. Ging echt perfect! Hij zat heerlijk te ...
馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Wij hebben zo'n opvouwbaar badje, met zo'n zitje erin. Werkt super
Leuke foto, zou hem zelf wel even verwijderen. Er struinen rare mensen rond op zoek naar dit soort foto鈥檚

4 jaar geleden

Wij zetten onze dochter in de wasbak van de keuken, doekje onder haar poep tegen het uitschuiven :) ze vindt dat super!

4 jaar geleden

Ons zoontje wilde ook niet meer in het badje, maar vond het super fijn als we hem mee namen onder de douche! Om onze rug te sparen hebben we toen het Bubble Nest van Chicco aangeschaft. Wat een uitkomst! https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/badderen/babybadjes-en-standaards/chicco-bubble-nest-4998910.html?gclid=EAIaIQobChMI6t7exauo7AIVSbLVCh3njwsHEAQYASABEgJlj_D_BwE

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Wij hebben zo'n opvouwbaar badje, met zo'n zitje erin. Werkt super
Geweldige foto haha 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Wij hebben zo'n opvouwbaar badje, met zo'n zitje erin. Werkt super
Waar heb je deze gekocht 馃槉

4 jaar geleden

https://www.zesso.com/be_nl/ok-baby-douchezitje-opla-pastel-roze.html Deze is top! Beste aankoop ever!