25 Reacties

4 jaar geleden

Misschien een sprongetje? Mijn zoontje is 6,5 maand en zit nu in sprong 5, kan wel zorgen voor datgene wat je beschrijft!

4 jaar geleden

Dit is gewoon echt een sprongetje ik herken het helemaal!!

4 jaar geleden

Volgens de app nog 38 dagen tot de volgende sprong.. ik weet t niet

4 jaar geleden

Klinkt als sprong 5.... Mijn dochter doet precies dezelfde dingen als jij net hebt beschreven

4 jaar geleden

Misschien vroeg in de eenkennigheidsfase? Gemiddeld met 9 maanden, maar kan ook al met 6 geloof ik.

4 jaar geleden

Reactie op Yasmin32

Volgens de app nog 38 dagen tot de volgende sprong.. ik weet t niet
Is de laatste miss officieel net afgelopen? Kan ook een week verschil in zitten lees ik overal.. miss de nasleep van de vorige?

4 jaar geleden

Zal wel een sprongetje zijn hoor. Ze ontwikkelen zich niet volgens de kalender van de app, maar dit is zeker een ontwikkeling. Onze dochter heeft ongeveer hetzelfde nu. Gefrustreerd omdat ze nog niet kan tijgeren. En zich heel bewust van haar omgeving. Komt wel weer goed

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Is de laatste miss officieel net afgelopen? Kan ook een week verschil in zi ...
Ja dit zou het inderdaad kunnen zijn.

4 jaar geleden

Ik heb even de app geopend en zitten lezen. Klinkt nu inderdaad als sprong 5. Dacht dat we die al achter de rug hadden, maar niet dus haha! Dankjullir wel dames. Herkennen jullie de drukheid ook, of is dat wel een dingetje?

4 jaar geleden

Heel herkenbaar van dat erbij weglopen en niet meer goed alleen kunnen vermaken gelukkig wel goede nachten. 1 troost als ze later 16 zijn kun je hun wakker maken😉

4 jaar geleden

Heey! Hier ook een drukke nieuwsgierige baby. Ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken over adhd. Adhd is meer dan alleen druk zijn en baby's hebben allemaal zo hun energieke momentjes. Denk dat ze gewoon heel veel wilt en nog niet alles kan (daar wordt mijn dochtertje soms ook heel boos om) Liefs

4 jaar geleden

Mijn dochter 6 maanden begint nu ook te huilen als ik weg loop, op shoot is ze nooit stil en kan niet rustig zitten zonder iets in haar handen te hebben. Het in slaap vallen gaat het nog steeds goed en kiekeboe werkt nog steeds bij haar. Misschien heeft dit te maken met deze ontwikkeling fase. Hoeveel voeding krijgt ze? Misschien is dat net te veel of te weinig dat ze of niet tevreden is en laat ze zien door onrustigbte zijn of is net te veel en heeft ze te veel energy 😁 succes 👍

4 jaar geleden

Klinkt een beetje als verlatingsangst wat je omschrijft, weet niet of dit vroeg is..? Je het drukke herken ik dat heeft onze man ook al weken. Gefrustreerd als hem dingen niet willen lukken (had ik vroeger zelf ook) 😂 Hier gaan juist 2 slaapjes overdag goed (2 a 3 uur slapen per keer), maar daarna wil hij niet meer slapen tot wij zelf naar bed gaan dit is gemiddeld van 17 - 22 uur 😔 We doen precies hetzelfde als overdag en ik probeer om ook niet uit te stralen dat ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken als ik hem in bed leg zeg maar.. 😅 Iemand hier nog tips voor, dit gaat al 4 weken zo, ook super vermoeiend 🙈

4 jaar geleden

Welke app gebruiken jullie voor de sprongetjes? Die ken ik nog niet

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Welke app gebruiken jullie voor de sprongetjes? Die ken ik nog niet
Oei ik groei heeft een app, ideaal

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Heel herkenbaar van dat erbij weglopen en niet meer goed alleen kunnen verm ...
Abhahaha dat is waar!

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Klinkt een beetje als verlatingsangst wat je omschrijft, weet niet of dit v ...
Ahahah juist, heel gefrustreerd raakt idd😂. Oh wat gek joh, misschien dan de avond slaap toch een ander ritueeltje doen? Dat hij herkent, ik ga nu het lange slaapje doen. Ik zeg maar wat hoor, babys zijn gewoon een beetje lastig😂😭

4 jaar geleden

Reactie op Sofia Silva

Mijn dochter 6 maanden begint nu ook te huilen als ik weg loop, op shoot is ...
Oh daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Misschien dat je met me mee kan kijken. Ze krijgt nog 4x 180+6 tussen door soms een stukje brood of fruit. Probeer fruit niet elke dag te geven ivm suikers. Hahahahaha en avond zo een 125/150 gram groentepapje.

4 jaar geleden

Reactie op Yasmin32

Oh daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Misschien dat je met me mee ka ...
Sorry die hhahaha, was een automatische suggestie, waar ik perongeluk op heb gedrukt🙈

4 jaar geleden

James laat ook ineens heel ander gedrag zien en slaapt bijna niet meer overdag. Hysterische huilbuien etc. Sprong is volgens de app net voorbij maar heb 't idee dat die pas nu echt begint😅