137 Reacties

2 jaar geleden

Hey hoi, ik dacht dat ik zwanger was maar toch niet. Maaaarrrr we gaan wel terug proberen 🍀

2 jaar geleden

Ha! Nu in verwachting van onze tweede, alweer 29+3 onderweg. Het begint al aardig zwaar te worden icm ons zoontje. Maar we kijken erg uit naar de komst van onze tweede :-)

2 jaar geleden

Dochtertje Liene van 29-2-2020 en nu een zoontje Jeer van 21-9-21 🥰 t was even een verassing want we dachten dat we nog een meisje kregen, maar toen bleek het een jongen te zijn😂😂 1,5 jaar verschil, Liene begrijpt het nog niet helemaal, maar ze heeft nu wel door dat de baby (ze weigert hem jeer te noemen) blijft. Ze komt m steeds vaker een kusje geven en aaien.

2 jaar geleden

Inderdaad leuk om te weten, ik denk er pas aan als mijn dochter yara 2 wordt. En dan eens rustig weer proberen...

2 jaar geleden

Gisteren terugplaatsing gehad, hopelijk nestelt hij/zij in 🥰❤️. Omdat we weten dat de kans op zwangerschap bij ons nihil is direct na de geboorte begonnen voor een 2e. Nu vanaf juli toch gestart met een nieuw icsi traject. Heel spannend dus hopelijk over 10 dagen een positieve test in handen 🍀🤞🏼.

2 jaar geleden

Hoihoi, overmorgen word ik ingeleid! Ik ben dan 38+6 weken 😄 Meghan krijgt dan een zusje 🥰

2 jaar geleden

Onze zoon van 29 januari (dus mag eigenlijk niet posten hier haha) en ben nu bijna 6 weken zwanger van de 2e.

VRIEND

2 jaar geleden

Onze zoon is van 11 februari 2020 en vanavond word ik ingeleid van onze tweede zoon. Inmiddels 40+6 weken zwanger. Onze zoon snapt er nog niet veel van wat er gaat gebeuren al neem ik hem dagelijks wel mee naar de kamer van zijn broertje.

2 jaar geleden

heb 10 feb 2020 een dochter gekregen. ben nu zwanger van mijn 4de het wordt een jongen en ben nu uitgerekend op 16 feb 2022

2 jaar geleden

Wij hebben een dochter van 15/02/2020 en ben nu terug zwanger 23+2 weken van een jongen deze keer. Er totaal niet om gedaan, maar ik ben dus uitgerekend voor 14/02/2022 🤦 hopelijk gaan ze wat meer schelen dan dat. 😬😅

2 jaar geleden

Ik ben 2-2-2020 bevallen van duuk. En nu 13-7-2021 bevallen van gijs en daan 😃

2 jaar geleden

Ook alweer bevallen! Ik heb er minder dan een jaar tussen zitten... best pittig maar straks wel leuk zo weinig leeftijd verschil...

2 jaar geleden

Onze zoon is van 11-02-2020 en op 01-04-2022 verwachten wij onze tweede. Nu dus bijna 17 weken zwanger. ❣️

2 jaar geleden

Wij gaan er over paar maanden ook weer voor. We zitten in een icsi traject, vandaar dat het wat planmatig is. Zijn er meer moeders die een 2de spannender vinden dan bij de eerste? Ik worstel hier wel wat mee. Ik wil dolgraag een broertje of zusje voor mijn zoontje en ook al is het een makkelijk kind, wil niet zeggen dat het bij een 2de weer zo goed gaat. Of ben ik nu aan het doemdenken?

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Gisteren terugplaatsing gehad, hopelijk nestelt hij/zij in 🥰❤️. Omdat ...
🤞🍀

2 jaar geleden

Jens Is van 1 februari 2020 en Dex van 30 juli 2021, 18 maanden verschil. Ik vind het heerlijk, twee van die kleintjes, en het gaat ook goed samen! Jens Is gek op z'n kleine broertje en geeft hem veel knuffels en kusjes en als hij 's ochtends wakker wordt, wil hij bij Dex in bed. Weinig jaloezie, behalve dat Jens in ene ook meer gedragen wil worden :-) Qua hectiek vind ik het ook reuze meevallen. S middags liggen ze vaak 1,5 uur tegelijk te slapen. En verder kan Jens zich goed zelf vermaken en ook Dex ligt rustig een half uur in z'n box te brabbelen zodat je tijd hebt voor de ander. En soms is YouTube kids op de tv handig, als Dex moet eten en Jens wil niet zelf spelen ;-) De zwangerschap vond ik op het eind wat pittiger, dat kwam vooral omdat ik de laatste 3 of 4 weken echt moeite had om Jens in en uit zijn ledikant te halen, de buik werd te groot ;-) Dat liet ik dan ook zoveel mogelijk door m'n man doen. Gelukkig ging Jens met 15 maanden (6 maanden zwanger) lopen, dus het tillen overdag werd toen al minder. Mocht je specifieke vragen/tips willen hebben over hoe iets aan te pakken laat maar weten :-)

2 jaar geleden

Ik nu 32 weken😁 18 december uitgerekend van onze kleine man!

2 jaar geleden

Hoi ik ben 3-2-2020 bevallen van mijn zoontje Reshad en nu 29-6-2021 bevallen van mijn 2e zoon nu hij is 3 maanden 😍😍

2 jaar geleden

Wat een goede berichten allemaal. Wat leuk dat er alweer veel volgende zwangerschappen en bevallingen zijn geweest. Ik wens de dames met de trajecten veel succes. Ik heb veel moeite met het vervolg nadat ik met mijn eerste kindje een postnatale depressie heb gekregen. Ik merk ook dat veel vrouwen om mij heen het moederschap enorm romantiseren, waardoor ik me dus vaak schuldig voel als ik even niet de positieve moeder ben. Er rust een soort taboe op de postnatale depressie, wat voor mij ook moeilijk is geweest. Ik hoop er ooit weer klaar voor te zijn, want een tweede kindje is wel een wens. Alleen ik ben angstig voor wat er komen gaat. Onze dochter wordt in februari 2 jaar, dus wie weet dat we vanaf dan weer langzaamaan gaan proberen. Bedankt voor alle berichten!

2 jaar geleden

Ja 19-2-2020 kwam Mason die is nu 20 maanden en 30-09-2021 bevallen van 3E zoon Logan 😍