137 Reacties

2 jaar geleden

Op 26-01-2020 bevallen (was 15-02-2020 uitgerekend) van een zoon en nu 11 weken zwanger van ons tweede kindje 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Wij gaan er over paar maanden ook weer voor. We zitten in een icsi traject, ...
Nee hoor, ik ben zwanger maar ben echt wel bangig. Je zit nu zo in een ritme met je kindje, dat gaat dan ineens op de schop. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd hoe ik het allemaal ga doen. Vind soms 1 kindje al pittig. Maar goed, uiteindelijk vind je je weg er ook wel weer in.. ongeacht hoe je 2e kindje gaat zijn!

2 jaar geleden

Wij zijn aan het proberen voor ons 2de kindje. Hopelijk snel!

2 jaar geleden

Dochter van 20-2 en haar zusje wordt verwacht rond 17-01. Tot op heden weer een heel relaxte zwangerschap, ervaar deze zwangerschap niet zwaarder. Onze dochter noemt de baby al bij haar naam en maakt ook tekeningen voor de baby die ze zelf op de baby kamer hangt. Ze is er nu positief mee bezig, aait de buik, wil Bobby krijgt een broertje vaak lezen, maar snapt de consequentie natuurlijk nog niet.

2 jaar geleden

Op 22-2-2020 bevallen van ons eerste kindje, nu 8 weken zwanger van ons tweede kindje! Maar moet eerlijk bekennen dat ik het veel pittiger heb dan de vorige zwangerschap. Daar waar ik de vorige keer met 2 vingers in de neus alles doorliep tot aan de 39 weken, ben ik nu al vanaf het begin mega moe & misselijk. En met zo’n rondlopend dreumesje pak je ook niet eventjes je rust. 😅 Maar we gaan er weer voor! Het blijft bijzonder. 🥰

VRIEND

2 jaar geleden

Afgelopen donderdag ben ik bevallen van onze tweede zoon. De eerste is 20 maanden. Dat het voor de eerste moeilijk zou zijn en wennen had ik wel verwacht maar deze eerste dagen toch wat onderschat 🙈. Onze oudste schreeuwt ineens veel en is snel prikkelbaar. Ligt net de baby te slapen, dan begint hij ineens te huilen. Ik hoop dat we hier snel onze weg in vinden 🤞🏼

2 jaar geleden

Onze dochter is van 15 februari 2020,en wij zijn 18 oktober (vorige week maandag!) trotse ouders van ons zoontje geworden! Eerste week hebben we er op zitten, soms even pittig aangezien de kleine man heel veel darmkrampjes heeft en redelijk veel huilt, hopelijk is dat snel voorbij 🤞🙂

2 jaar geleden

Wij zijn nu inmiddels een half jaar bezig om zwanger te raken van een 2e! Tot op heden nog niet gelukt helaas. 🤞

2 jaar geleden

Reactie op B91

Wat een goede berichten allemaal. Wat leuk dat er alweer veel volgende zwan ...
Herkenbaar Beau! Hier ook last van mentale en fysieke klachten na de bevalling waardoor ik er nog niet aan toe ben. Ben ook niet altijd een positieve moeder en viel mij ook flink tegen toen die roze wolk niet zo roze was als dat hij leek!

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van begin februari, m’n dochter is geboren begin juli. Ik moet bekennen, ik ben echt helemaal kapot. Het slaapgebrek vind ik erg zwaar. Daarnaast sta ik er momenteel alleen voor en heeft dochterlief een aangeboren afwijking waardoor ik vaak in het zh zit met haar.

2 jaar geleden

Eerste geboren op 31-01-2020, tweede 25-8-2021. Het is zeker pittig, maar ook fantastisch. Mijn man draait wisseldiensten waardoor ik er savonds vaak alleen voor sta. De ene keer is het super en slapen ze allebei om 7 uur. De andere keer is het een drama en slapen ze om kwart over 10 nog niet. Op dat moment kan ik zelf ook wel huilen 🤣. Ook sta ik steeds versteld van mijn eigen kracht 💪. Met een baby op mijn ene arm, met mijn andere de dreumes uit de stoel tillen bijvoorbeeld. Of dat ik na 3 weken alleen op pad ging, baby in de draagzak en dreumes in de buggy. Verder vind ik het met de tweede baby veel makkelijker en relaxter, waardoor ik nog meer geniet. De stress en (over)bezorgdheid is weg 😁

2 jaar geleden

Eerste geboren op 26-02, nu pril zwanger voor 13 juli ❤

2 jaar geleden

Uitgerekend 08-02-2020,geboren 23-01-2020.Nu net zwanger.

2 jaar geleden

Dochtertje van 5-02-2020 en overmorgen, vrijdag 5-11-2021 geplande keizersnede van ons zoontje, exact 1 jaar en 9 maand verschil :)

2 jaar geleden

Reactie op Aurelie2701

Dochtertje van 5-02-2020 en overmorgen, vrijdag 5-11-2021 geplande keizersn ...
Wat grappig. Bij mij zijn beide kindjes op een dinsdagavond geboren, de een om 18:52 en de ander om 19:00u. Vond ik ook wel frappant.

2 jaar geleden

Ik kreeg vanmorgen deze! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼als deze blijft plakken worden we in juli voor de 2de keer ouders. Ze zouden dan 2 jaar en 5 maand schelen

2 jaar geleden

Wij wachten nog even af :)

2 jaar geleden

Reactie op B91

Wat een goede berichten allemaal. Wat leuk dat er alweer veel volgende zwan ...
Jou hele verhaal klinkt ontzettend herkenbaar! Ons zoontje wordt ook 2 jaar in februari, dus de vraag: en, wanneer komt de 2e, krijgen we steeds vaker.. Als je dan benoemd dat je daar echt nog niet aan toe bent, ook omdat je zelf nooit een roze wolk hebt ervaren, mede door een postnatale depressie, krijg je helaas vaak weinig begrip. Ontzettend lastig vind ik. Ik vraag me vooral af, wanneer weet je zeker of je nog een tweede kindje wilt..?

2 jaar geleden

Wij worden in juli opnieuw mama en papa 🥰

2 jaar geleden

Onze dochter is geboren op 18-2-2020 en we zijn nu 15 maanden bezig nummer 2. Hopelijk deze maand raak 🍀