137 Reacties

2 jaar geleden

Jaaa gister een positieve test in handen. Volgens berekening 21-8 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Wij gaan er over paar maanden ook weer voor. We zitten in een icsi traject, ...
Blijft altijd spannend hoor. En ik heb dat soort gedachten ook wel gehad, maar ik wist hoe dan ook dat ik ervoor zou gaan en ben toen maar in het vertrouwen gaan zitten. En vergeet niet dat een heleboel dingen nu juist makkelijker zijn omdat het niet meer nieuw is. Je ben echt al een expert hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Astridrdam

Blijft altijd spannend hoor. En ik heb dat soort gedachten ook wel gehad, m ...
Dank je. Vandaag de terugplaatsing gehad. Kogel is dus door de kerk:)

2 jaar geleden

Ik hoop nog zwanger te zijn. Afgelopen twee dagen best wat helder bloedverlies gehad. Donderdag pas een echo 😭🍀🤞

2 jaar geleden

Ondertussen 6 weken zwanger, het is heel pril maar ik ben zo blij 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Lmvv

Ik hoop nog zwanger te zijn. Afgelopen twee dagen best wat helder bloedverl ...
Ach jee, sterkte! Hoe is het gegaan?

2 jaar geleden

Na hoeveel pogingen waren jullie zwanger? Liet dat lang op zich wachten?

2 jaar geleden

Reactie op B91

3 maanden ongeveer begonnen in september.

2 jaar geleden

Reactie op B91

Bij ons met ivf voor de 2de keer met poging 1 gelukt. We hadden hier niet op durven hopen.

2 jaar geleden

Reactie op B91

Ik met hulp hormonen maar was de 5e maand zwanger

2 jaar geleden

Dochtertje van 10 februari 2020 en de tweede gaan we mee beginnen in juli ...
Grappig! Hier willen we ook rond juli/augustus weer een poging doen! Dochtertje is van 20 februari. Hier was het ook in 1x raak..

2 jaar geleden

Ook een dochtertje van 10 februari 2020 😀 nu net 4 weekjes zwanger van de tweede, uitgerekend voor begin september... Twee keer direct raak 🙈

2 jaar geleden

Reactie op B91

Bij mijn dochtertje 2,5 jaar. Na de heftoge bevalling heeft het meerdere hersteloperaties gekost. En na 9 maanden mochten we weer gaan proberen om gemeenschap te gaan hebben. Met het oog het zal nog wel even duren, en als het komt komt het. Meteen de eerste x raak 😂 dus zit er 1,7 jaar tussen. En nu zou ik niet anders meer willen.

VRIEND

2 jaar geleden

Leuk om te lezen dat vele opnieuw zwanger zijn of al een broertje of zusje hebben voor de eerste❤️👶 Zoals ik voorheen zelf benoemde ben ik zelf ook moeder van een zoon uit februari 2020 en van een dochter van oktober 2021 ze is nu 12 weekjes oud💓. En nu vrees ik toch wel het ergste... Het is nog te vroeg om te testen maar na 3 eerdere zwangerschappen geloof ik dat ik signalen inmiddels wel sneller oppik😅 Ja het is natuurlijk wel eigen schuld dikke bult maar toch vind ik die beredenatie niet helemaal fair😑 ik heb na mijn bevalling net zoals ieder gevloeid en bleef maar vloeien...na 8 weken kwamen ze erachter dat er nog een stukje placenta in mijn baarmoeder zat. Ik heb vrij snel daarna een curettage gehad om dit weg te laten halen in de hoop dat na inmiddels 9 weken het bloeden zou stoppen. Helaas door de ingreep ben ik nog heviger gaan vloeien. Ik heb toen medicatie gekregen om het te laten stollen maar hier kreeg ik ontzettend veel last van...maar na 3 dagen begon het bloeden eindelijk af te nemen....mijn man en ik hebben leuke feestdagen gehad zullen we maar zeggen en we dachten wel voorzichtig te zijn geweest, maar ik gebruik aangezien het genoemde, nog geen anticonceptie. Het zou toch niet weer meteen raak zijn😭 Dus ik mag misschien de spits afbijten met nr. 3 onderweg...

2 jaar geleden

Grappig! Hier willen we ook rond juli/augustus weer een poging doen! Dochte ...
Oh wat toevallig! Nou dan gaan we er weer samen voor 😉

2 jaar geleden

Hoi! Hier was in uitgerekend 14-02-2020 uiteindelijk bevallen op 26-01-2020 en nu in verwachting van de tweede 19-07-2022 😊

2 jaar geleden

Hier zoontje van volgende week 2. En nu een tweeling van precies 12 weken! Ging ff sneller dan gedacht

2 jaar geleden

Bij de eerste was het meteen raak. En nu gaan er al 3 maanden overheen, het maakt mij enorm onzeker en bang dat het misschien nu helemaal niet gaat lukken….

2 jaar geleden

Hier ook net zwanger! Uitgerekend voor begin oktober :)

2 jaar geleden

Reactie op B91

Bij de eerste was het meteen raak. En nu gaan er al 3 maanden overheen, het ...
Snap dat je onzeker wordt. Maar het is heel normaal dat het even duurt. Staat geloof ik gem een jaar voor.