137 Reacties

2 jaar geleden

1 mei weer mijn eerste ontrekkings menstruatie gehad na stoppen met de pil 😊 vanaf vandaag vruchtbaar volgens mijn app die ik ook gebruikte drie jaar terug 😋 nu maar hopen dat ik dan wel een regelmatige cyclus heb

2 jaar geleden

mijn dochter is van 6 feb 2020 en mijn zoontje is van 17 feb 2022

2 jaar geleden

Dochter is van 14 feb 2020, 2de word begin november verwacht

VRIEND

2 jaar geleden

Zoon geboren op 26 februari 2020 en onze meid verwachten we over 2 maandjes!🥰 zwangerschap wel een heel stuk zwaarder😅

2 jaar geleden

Hoi! Zoontje is van 1 februari 2020, ben afgelopen september bevallen van een dochter en nu 10 weken zwanger van de 3e .. In het begin was het wel pittig maar nu kunnen ze wel al iets met elkaar spelen en dat is zo leuk! Al is hij soms wat ruw met haar haha maar dat moet hij leren :-).. Ze zijn nu alleen beide ziek ( ik en mijn man ook) en dat is wel zwaar. Maargoed daar komt ook weer een einde aan

2 jaar geleden

Wij gaan bijna bevallen van de 3e 😅. Dochtertje is van 29-1-2020 (was 2-2 uitgerekend). Zoontje is van 3-5-21 en nu in augustus 2022 de volgende. Ze schelen dus allemaal 15 maanden. Kent een pittige kant, maar ook heel veel leuks!!

2 jaar geleden

Reactie op Soebii

Wij gaan bijna bevallen van de 3e 😅. Dochtertje is van 29-1-2020 (was 2-2 ...
Ah de laatste loodjes ! Veel succes ! Hopelijk heb je het niet te zwaar gehad met de hitte afgelopen dagen .. Ik heb ook de kindjes kort na elkaar. Ben benieuwd hoe het gaat zijn ! Iedereen die we het vertelde zeiden allemaal pfoe dat word pittig. Ja ach.. komt wel goed en de kindjes hebben wel veel aan elkaar

2 jaar geleden

Zoontje is van 29 januari 2020, was 5 februari uitgerekend. 21 juni 2022 bevallen van onze dochter.

2 jaar geleden

Reactie op Cinogi

Ah de laatste loodjes ! Veel succes ! Hopelijk heb je het niet te zwaar geh ...
Dankjewel!!! Met of zonder hitte.. valt me tegen hoor deze zwangerschap, maar goed we zijn er bijna! Eerste weken is idd altijd weer even pittig en wennen aan het leven met een nieuw gezinslid erbij, maar daarna wordt het leuker en leuker. Kindjes hebben heel veel aan elkaar. Kunnen echt niet met en niet zonder elkaar. Soms zijn het net tweelingen…. Ze vormen nou een team tegenover ons.. samen kattenkwaad uithalen (ook dat is grappig om te zien). Hoe gaat het tot nu toe bij jou?

2 jaar geleden

Reactie op Soebii

Dankjewel!!! Met of zonder hitte.. valt me tegen hoor deze zwangerschap, ma ...
Oh hm dat is minder maar nog even volhouden! Ja precies inderdaad wennen maar daarna komt dat helemaal goed. Haha leuk dat ze zo hecht zijn! Hier kunnen ze het ook goed met elkaar vinden al kan de oudste wel eens genoeg ervan hebben en dan duwt hij haar steeds om ... moet er wel om lachen maar zo sneu voor dr. En samen kattenkwaad uithalen gebeurt hier ook al haha! De jongste trekt zich nu overal aan op, dus komt ook beter aan allerhande spullen en die trekt ze dan op de grond, de oudste weet dat dit niet mag en blijft er normaal ook af maar doordat zij het doet , gaat hij lekker mee doen

2 jaar geleden

Reactie op Cinogi

Oh hm dat is minder maar nog even volhouden! Ja precies inderdaad wennen m ...
Haha zo herkenbaar dit verhaal! Bij ons is de jongste een jongetje en die heeft het soms ook helemaal gehad met alle goedbedoelde hulp, geknuffel en gekus van zijn oudere zus. Vooral nu hij ook een sterke eigen wil heeft.. aghh een echte broer en zus relatie zeg ik maar ❤️ succes in je zwangerschap en geniet er een beetje van. De weken slaan zo om.

2 jaar geleden

Reactie op Soebii

Haha zo herkenbaar dit verhaal! Bij ons is de jongste een jongetje en die h ...
Ah leuk dat het zo herkenbaar is! Van andere hoor ik dan oh nee gaat heet goed samen enz dat ik denk oei hopelijk komt het goed... maar jdd een echte broer zus relatie ☺ Dankjewel💕 het gaat idd snel ! Geniet jij er ook nog even van en alvast heel veel liefde en geluk met jullie 3e

2 jaar geleden

Ik heb een dochtertje van 2,5 jaar en ben nu zwanger 5 weken en 2 dagen

2 jaar geleden

De oudste is 2,5 jaar en de jongste 10 maanden. Er komt nu steeds meer interactie tussen hen, ook zijn er veel momenten dat ze hem vergeet. Sinds de vakantie heeft ze hem wel veel meer gevonden. Als ze wat ouder zijn, kan ik me goed voorstellen dat ze lekker met elkaar kunnen spelen.

2 jaar geleden

Me dochter 15/02/2020. Nu in verwachting van ons 2e is nog heel pril 5 weken en 3 dagen 1e echo 7 okt

2 jaar geleden

Nu zwanger van 2e wondertje ervaar deze zwangerschap nu al pittiger bij me dochter nergens geen last van nu geen idee nog wat het word en de hele hele hele dag alleen maar misselijk 🤢 mijn 1e is geboren op 15/02/2020 💝

2 jaar geleden

Wij verwachten ook opnieuw een dochtertje. Zal voor half December zijn 😁 ben nu 29+3

2 jaar geleden

Hier jongen geboren 30-01-2022. Was in feb uitgerekend vandaar nog in deze groep. Maar als een nieuwe zwangerschap nu voor ons weggelegd is is het heel mooi! Zouden we fijn vinden.

2 jaar geleden

Momenteel zwanger van de 3e 😊 1e feb 2020 2e sept 2021 3e juni 2023

2 jaar geleden

Momenteel zwanger van de 3e 😊 1e feb 2020 2e sept 2021 3e juni 2023
Proficiat ! En wat toevallig , van mij 1e ook feb en 2e ook sept. 3e weer februari hihi!