137 Reacties
2 jaar geleden
Hey meiden! Wat leuk om dit allemaal te lezen! Mijn dochtertje is van 1-2-2020 .. toendertijd had ik deze app maar op gegeven moment verwijderd.. nu weer gedownload want weer zwanger ook 😊 wel nog heel pril en helaas een eerdere miskraam gehad dus het is weer heel spannend. Maandag de eerste echo (ongeveer 7 weken ben ik dan).
één jaar geleden
Zoontje geboren op 04-02-2020 en een zoontje geboren op 24-11-2022 💙💙
één jaar geleden
Dochter van 25.2.2020
Zoon van 25.8.2022
Precies 2,5jaar ertussen ❤️🥰
één jaar geleden
Reactie op Elonie93
Hier nu zwanger van de 2de een meisje en uitgerekend op 12 augustus.🩷 ze z ...
Jij bent ook met 28 weken bevallen dan? Ik ook in december 2019 met 28 weken bevallen via een spoedkeizersnede (was eind febr uitgerekend vandaar deze geboorteclub). Hoe verloopt je zwangerschap nu? 😊 Al 2 dagen langer en hopelijk nog heel wat weekjes langer! 💪🍀
één jaar geleden
Dochter is van 11 februari 2020. Ben nu zwanger van de 2e. Ook een meid. Ben uitgerekend op 8 juli 2023.
Kan niet wachten om de kleine meid te ontmoeten 🥰
één jaar geleden
Ja, 13 februari en 27 februari, vlak bij elkaar met drie jaar er tussen!
één jaar geleden
Reactie op Nikki89
Jij bent ook met 28 weken bevallen dan? Ik ook in december 2019 met 28 weke ...
Ja klopt! Ik ook ik was toen 28 februari uitgerekend en meneertje kwam op 05 december 2019. Inmiddels 30+4 🩷 ik heb met 17+3 een cerclage gekregen, omdat mijn baarmoederhals ineens verkorte, bleek door een blaasontsteking te zijn. Hij was op tijd van 3 dagen 22mm open gaan staan en het stukje wat nog dicht was, was dus veeltekort voor het termijn. Het gaat nu goed, breng ook sinds de 16de week utrogestan (progesteron) in. Met 36 weken wordt de cerclage weer verwijderd! Ik mag natuurlijk nu niet veel, dat is wel jammer, maar zolang de kleine meid nog blijft zitten vind ik alles prima😄
één jaar geleden
Reactie op Elonie93
Ja klopt! Ik ook ik was toen 28 februari uitgerekend en meneertje kwam op 0 ...
Dan zaten qua data dicht bij elkaar. Ik was 29 februari uitgerekend en ze kwam 10 december 2019. Mijn placenta was helemaal verkalkt (waarom dat gebeurd is is nooit duidelijk geworden) en ze had daardoor al hart dipjes dus moest meteen gehaald worden. Helaas zonder longrijping dus ze heeft heel lang moeite met haar longetjes gehad.
Je bent nu al over je vorige termijn heen, dat lijkt me toch wel een hele mijlpaal! 😊 hopelijk blijft ze nog een hele tijd zitten! 🍀