3 Reacties

2 jaar geleden

Hier een zon van 2.5 en een zoon van 13 weken. De aandacht verdelen is lastig! Een baby vraagt veel aandacht , en dat vond jace erg lastig de eerste 2- 3 weken. Aron (13 weken) gaat groten deels mee in het ritme van jace . Jace is super lief voor aron, maar met momenten ook erg jaloers. En de peuterpuberteit maakt het allemaal wat lastiger.

2 jaar geleden

Hoi, ik werd zwanger van m'n dochtertje (nu 2,5) toen m'n zoontje 2,5 was. Hij begreep het allemaal best goed, dat er een baby'tje kwam en in m'n buik zat. De laatste maand zwangerschap was wel zwaar, toen ik niet zoveel meer kon en hij niet meer sliep overdag en veel wilde spelen. Toen de baby er was, viel het me best mee! Hij werd steeds zelfstandiger, trok wat meer naar papa toe, en vond de baby heel lief en leuk (maar wel veel huilen haha). Het wordt natuurlijk wel drukker maar je bent al wel gewend aan het kinderritme, het zorgen en de verantwoordelijkheid. Ben wel blij dat de jongste nu ook 2,5 is en er wat meer tijd voor mezelf komt! Kijk er naar uit ;-)

2 jaar geleden

Wij hebben een zoon van 2,5 jaar en een baby van bijna 4 maanden. Vooral na de bevalling heftig maar dat is echt new born periode. Na een maand of 1,5 a 2 hadden wij het evenwicht in het gezin terug en gaat het super. Ik vond van 0-1 heftiger dan van 1-2.