9 Reacties

3 jaar geleden

Zie aflevering keuringdienst van waarde. Nummer 2 en 3 hebben exact dezelfde inhoud alleen het maatschepje is anders. Gewoon lekker twee blijven geven dus!

3 jaar geleden

Ons bureau zei gewoon door te gaan met 2, er staat als het goed is ook op vanaf 6 maanden en geen eind maand zoals bij andere varianten wel het geval is 😊

3 jaar geleden

Wij hebben ook altijd Nutrilon omneo gebruikt maar zijn sinds hij 1 is overgestapt op deze:

3 jaar geleden

Wij zijn na omneo 2 overgestapt op standaard Nr. 3. Dat ging tegen verwachting in heel erg goed. Overigens is omneo 3 bij ons gewoon overal verkrijgbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Wij zijn na omneo 2 overgestapt op standaard Nr. 3. Dat ging tegen verwacht ...
Oh echt? Ik heb alle winkels hier al gezien, van AH tot jumbo, Dirk, kruidvat de Makro nergens te vinden 😔

3 jaar geleden

Reactie op Ellebelll

Ons bureau zei gewoon door te gaan met 2, er staat als het goed is ook op v ...
Dan ga ik dat doen, hier zeiden ze dat ik moest stoppen en hem koemelk moest gaan geven, maar ik ga hem absoluut niet dwingen.

3 jaar geleden

Wij hebben ook altijd Omneo gegeven vanaf het begin ivm reflux. Wanneer dit laatste pak op is, gaan we proberen over te stappen op Nutrilon dreumesmelk. Wij moesten ook van het CB overstappen op ‘gewone’ halfvolle melk, maar meneer moest er niets van weten en dronk er niets van. Dus wij gaan gewoon lekker door met Nutrilon, liever iets dan niets! En daarbij.. hij vind zijn flesje s’ochtends en s’avonds nog veel te lekker, dus dat krijgt ie dan ook gewoon. 😌

3 jaar geleden

Dit gewoon eventjes puur ter info, iedereen doet namelijk waar hij/zij zich goed bij voelt. De benaming van 1, 2 en 3/peutermelk is pure marketing. Qua samenstelling leunt nummer 1 bij alle voedingen het meeste aan bij borstvoeding en dat is wat we uiteindelijk willen. Borstvoeding verandert namelijk ook niet over de maanden heen van samenstelling. Nu het gebruik van 2 en 3 kan absoluut geen kwaad. Ze hebben juist een iets andere samenstelling om zogezegd meer aan de noden van die leeftijd te voldoen. Moest je inderdaad moeite hebben met steeds een gevarieerd dieet te verschaffen voor je kleintje, kan het gebruik van een 2 of 3 wel handig zijn. Een omschakeling is in principe dus niet verplicht. Ik heb mijn info verschaft bij een wetenschappelijke bijscholing over kunst- en borstvoeding gegeven door een apotheker/lactatiekundige. Groetjes, Belgische apotheker 😊

3 jaar geleden

Wij zijn van omneo 2 naar gewoon half volle melk gegaan. Gaat goed!