25 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, was dat de eerste fles na de nacht? Is best mogelijk dat hij dan meer t ...
Nee we waren eerst aan het proberen om de fles van 11:00 en van 00:00 te vervangen maar dit is een hele worsteling 🤣 Ze spuugt en gewoon uit, nu hebben we gister gewoon doorgezet en bijna tot aan de huig erin gedaan en voilla ze snapt dat ze daar uit moet drinken. Misschien was het geluk maar wij hebben vanaf het begin af aan de fles erbij aangeboden met BV dus we snappen hier echt niks van. Denk ook nu meer aanhouder wint🙈

4 jaar geleden

Hier een vlotte bv met veel melk vaak ook maar 1 borst per keer. Van onze dochter heb ik 7 maanden bv gegeven. Aan 6 weken beginnen afkolven smorgens (allebei doorslapers) en deze overschot kregen ze savonds door de papa. Bij mijn dochter van bijna 3j hebben we Na 4 maanden begonnen met patatjes en aanvullen bv. Na 5 maanden moest ik terug beginnen met werken en kreeg ze smorgens en savonds bv en overdag kunstvoeding of als ik nog overschot had kon ik dit meegeven naar de dagmoeder. Dit heb ik zo nog 2 maanden volgehouden en het liep echt prima. Ik moest overdag 'iet kolven en had savonds nog genoeg. Van ons zoontje nu willen we hetzelfde aanpakken met het verschil dat ik partime ga werken en hoop om nog langer vol te houden dan 7 maanden. ;)!!! Zolang hij het nodig heeft.

4 jaar geleden

Vraagje.. ik ben nu sinds een paar dagen 2 voedingen bv aan het vervangen met kv om zachtjes aan af te gaan bouwen. Nu heeft ze ineens ontzettende dunne, bijna witte poep (die overal doorheen komt en ook heel erg stinkt 🤭). Hebben meerdere dit gehad? Ik wil even uit sluiten dat het koemelkallergie is...

4 jaar geleden

De KV combineren met BV dan langzaam de BV verminderen kan ze wennen aan de smaak.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de kunstvoeding van Nestlé Evolia, deze is speciaal ontwikkeld voor het afbouwen van borstvoeding en ook te gebruiken icm borstvoeding. Zeker een aanrader om te proberen!