5 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon was niet helemaal overstuur maar werd wel boos. Ik probeerde geduldig voor te doen hoe het dan wel moet.. bij ons was dit met name met leren kruipen, ik mocht hem niet helpen dan werd ie boos, maar als het hem zelf niet lukte dan werd ie ook boos.. gaat vanzelf over als ie het wel kan ;-) is veel oefenen en heel veel complimenten geven als hem (een deel van) de actie wel lukt... Succes!

3 jaar geleden

Onze zoon veranderde in de 10e maand ineens in een draak. Echt idd drambuien, heel boos worden in zijn stoel, dingen weggooien, hevig zeurend neeneeneenee roepen.. Hij was altijd een kindje met pit, maar nu was het wel heel heftig. Dit heeft een maand geduurd en toen was het over. Ik heb ergens gelezen dat je kind in maand 9/10 vanwege zijn ontwikkeling ineens heel boos kan worden, en dat dit juist goed is!

3 jaar geleden

Fijn om te horen dat dit een fase kan zijn. Het is inderdaad soms pittig

3 jaar geleden

Hier heeft mijn dochtertje het soms ook. Vooral als ze haar zin niet krijgt of ff niet gaat hoe ze t wilt. Trekt wel bij afleiding weer snel bij maar is zeker ff fase.... hahahaha

3 jaar geleden

Hier hetzelfde als ze bijvoorbeeld een pagina van haar kartonnen boekje niet krijgt omgedraaid. Ik hoop niet dat dit haar karaktertje zal worden 😔