5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ook een hele regelmatige cyclus en heb het vorig jaar gehad dat ik gewoon zomaar ineens uit het niets een menstruatie oversloeg Dat schijnt 'normaal' te zijn en te kunnen gebeuren - alleen als je Google erbij haalt krijg je eerst alle horror verhalen natuurlijk. De maand erna gewoon alles weer volgens het normale 'schema' .. Ik vond het toen ook heel apart, ook omdat dit schijnbaar vaker gebeurd maar ik heb het nooit echt eerder gehoord dat het gewoon gebeurde als er niets raars was... Maar als je het echt niet vertrouwd misschien toch even langs de huisarts?

2 jaar geleden

Reactie op Lisanhoogendonk

Ik heb ook een hele regelmatige cyclus en heb het vorig jaar gehad dat ik g ...
Ja klopt.. volgens google heb ik meteen PCOS 😅.. had je toen ook wel de klachten? Heb 2 dagen krom gelopen van de menstruatiekrampen en dat is nu over!

2 jaar geleden

Reactie op Dsnv10

Ja klopt.. volgens google heb ik meteen PCOS 😅.. had je toen ook wel de kl ...
Ja echt hé of: je bent zwanger. Uhm nee dat is het juist... Dat ben ik niet 🙈 Nee ik had geen klachten toen, alles werd gewoon overgeslagen. Dus misschien omdat je wel daar last van had toch de ha bellen voor wat informatie? Al is het maar geruststelling ofzo

2 jaar geleden

Reactie op Lisanhoogendonk

Ja echt hé of: je bent zwanger. Uhm nee dat is het juist... Dat ben ik niet ...
Haha ja klopt.. hele rits met dingen die je kunt mankeren als je niet ongesteld word 😩. Ja die typische klachten erbij vind ik zo gek.. en ook de ovulatie test die een streepje laat zien.. of laat hij dat altijd zien? 🤷🏼‍♀️. Ik wacht het nog paar dagen af. Anders na het weekend maar even bellen.. wil nooit zo snel aan de lijn hangen🙈 maar baal er oprecht van aangezien we nu zo graag wilde gaan proberen voor een 2e :(

2 jaar geleden

Zul je altijd zien, het lijkt wel alsof je lichaam het aanvoelt en op het moment dat je gaat proberen gooit het alles om en krijg je zulke gekke dingen