22 Reacties

4 jaar geleden

Hoi mijn dochter van 22 weken vind het ook eng,ze voelen zich niet veilig denk ik. Ookal hou ik haar heel goed vast. Ze pakt meteend de rand van het badje, ik ga volgende keer met haar samen douche ipv badje misschien is dat ook een optie voor jou. Gr

4 jaar geleden

die van ons doet het ook. ik doe haar gelukkig in de badkamer in bad. weleens samen onder de douche gaan geprobeerd? Als je een hydrofiel om haar middel doet, glijd ze niet uit. Dan kun je eerst met handdouche onder de douche gaan en dan partner lichaam en haren laten wassen, zodat jij de douchekop kan vasthouden. ook andersom heel leuk voor de papa's. het is gelukkig niet zo heel koud, dus dan kan het makkelijk.

4 jaar geleden

Ze is gewoon lekker aan het trappelen denk ik dat doet die van mij ook sinds 2 weken..heel erg wild allemaal馃槀alleen is dan gelukkig de badkamer nat en niet de slaapkamer馃槵

4 jaar geleden

Hoi mijn dochter van 22 weken vind het ook eng,ze voelen zich niet veilig d ...
toevallig zelfde gedachte. 馃槏

4 jaar geleden

Dit doet die van ons ook, alleen vindt hij het prachtig! Weet je zeker dat het angst is? Bij ons is het namelijk gewoon pret. Als je hem een beetje aanmoedigt gaat hij vreselijk lachen en menu zijn handjes slaan, al schrikt hij soms nog beetje als het water in zijn gezicht spat.

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Dit doet die van ons ook, alleen vindt hij het prachtig! Weet je zeker da ...
Ze ziet er angstig uit alsof ze haar eigen niet veilig voelt ze trekt haar hoofdje ook naar achteren over me arm en kijk met grote ogen terwijl ze kan niet vallen.. Misschien groeit ze hier nog overheen als ze wat ouder is straks, doe haar nu in het bad zitje omdat het anders gewoon amper lukt om haar vast te houden. Fijn dat jou kleintje het wel heel leuk vind 馃槉

4 jaar geleden

Onze zoon van 19 weken gaat al weken liever rechtop in bad in een grote emmer. Liggen wil hij niet meer, vindt ie niet fijn, hij doet paniekerig in het zitje dat erbij hoort en huilt. We zijn er toen na een paar keer dit gedrag mee gestopt, in de emmer vindt hij heerlijk! Hoewel hij nu, sinds een paar weken, blijft staan als we hem erin doen, dan moeten we eerst de beentjes optillen haha

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Onze zoon van 19 weken gaat al weken liever rechtop in bad in een grote emm ...
Goeie tip ga dit ook uitproberen dankjewel 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Ze ziet er angstig uit alsof ze haar eigen niet veilig voelt ze trekt haar ...
Ik moet wel zeggen dat ik hem vrij rechtop hou in het badje.. Dus het is niet echt liggen meer. Misschien helpt dat ook nog? Ik vind het verder zelf ook wel zwaar hoor, dus hou ik hem met 2 handen onder zijn okseltjes vast. Ze worden natuurlijk ook zo groot. En dan ff heel snel op een hand om te wassen. 馃ぃ

4 jaar geleden

Heb je een wc in de badkamer? Ik zet al vanaf het begin het badje boven de wc. Dan kan het slangetje (om hem leeg te laten lopen) zo in het toilet. Dus allemaal win-win.

4 jaar geleden

Onze zoon doen we in de badkamer in zijn badje. We leggen de kop van de douche er in en laten hem ook weer leeglopen in de douche. Hij spartelt ook sinds een paar weken, maar meer omdat hij dat leuk lijkt te vinden.

4 jaar geleden

Ja herken het, badje vond onze dochter ook niet fijn. Veel gespartel en toen gekozen voor meenemen onder douche. In eerste instantie met hydrofiele doek. (Vanwege het glibber gevaar! Maar ook om zelf vertrouwd met dat kleintje op je arm) Mevrouw vond het zo heerlijk ontspannend die zachte druppels op dr buikje dat ze bijna in slaap viel. 馃ぃ Uiteraard niet te lang eronder gestaan. Snel haartjes gewassen en ingesopt. En omkleden maar. Gebeurt regelmatig dat ze dan alsnog tijdens het aankleden in slaap valt op dr verschoonmat. Ideaal moment om zelf onder de douche te gaan. En dan verder met de dag meegaan馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Ik moet wel zeggen dat ik hem vrij rechtop hou in het badje.. Dus het is ni ...
Rechtop houden kan ik ook nog wel proberen idd! Dat is wel een goeie tip, ik was haar op het aankleedkussen en doe haar dan in bad vind dit wel fijn omdat ik anders niet overal bij kom en dan doe ik haar gelijk in badje 馃槉

4 jaar geleden

Hier maar twee keer in het badje geweest, maar ik vind het zelf makkelijker onder de douch samen 馃構 dan ga ik of mn man onder de douch en de ander geeft dan de kleine aan. Lekker douchen samen en gek doen vind ie prachtig hahaha en dan pak ik hem weer aan met een badcape en op het grote bed lekker afdrogen en dan op een grote doek van puckababy die lekker zacht is alle plootjes doen. Heerlijk momentje zo saampjes. Lekker insmeren met cr猫me en rustig aankleden en dan gelijk op bed 馃槉

4 jaar geleden

Hier maar twee keer in het badje geweest, maar ik vind het zelf makkelijker ...
Super fijn dit ga ik zeker proberen om haar lekker mee onder de douche te nemen wie weet gaat ze het nog leuk vinden op deze manier 馃槉

4 jaar geleden

Ons zoontje trappelt ook enorm in het badje. En hij zet zich zelf af tegen de rand. Maar bij hem is het duidelijk soort van spelen馃榿

4 jaar geleden

Hoi mijn dochter van 22 weken vind het ook eng,ze voelen zich niet veilig d ...
Heb ik ook geprobeerd maar ze glijd weg door de shampoo. Ik zou of met een specaal lange washand doen of met iemand erbij. Ik sta er alleen voor en was enorm geschroken dat ze weggleed uit man handen. Succes

4 jaar geleden

Onze dochter vond en badje vreselijk vanaf dag 茅茅n. Alles geprobeerd. In het grote bad met mama, samen in de douche, stoeltje gekocht, ring gekocht, de kamer een graad warmer/kouder, het water een graad warmer kouder, zitten om bad, liggen in bad, ander moment van de dag (omdat ze misschien moe is) .. Ondertussen hebben we zo een grote badeend gekocht en nu lachje ze nog niet echt, maar het krijsen en huilen blijft uit en dat vinden we al een overwinning. Misschien helpt 茅茅n van de bovengenoemde opties wel. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ons zoontje trappelt ook enorm in het badje. En hij zet zich zelf af tegen ...
Dit was bij haar ook in het begin, nu ze wat ouder is is het echt keihard trappelen en het houd niet op net zolang ze eruit is 馃槗

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Dit was bij haar ook in het begin, nu ze wat ouder is is het echt keihard t ...
Misschien dat ze iets heeft ervaring in bad wat ze niet leuk vond馃槵 en hoe gaat douchen met haar?