16 Reacties

4 jaar geleden

Wij maken 90cc +3 flesvoeding en daar maken we pap van. Daarnaast krijgt hij nog een flesje van 120+4 gewoon de fles. Zo krijgt hij toch voldoende vocht en melk

4 jaar geleden

Wij maken 90cc +3 flesvoeding en daar maken we pap van. Daarnaast krijgt hi ...
Hoe bedoel je daar maken we pap van? Gooi je er dan iets bij in?

4 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje vanaf 6 maanden pap als ontbijt. Je maakt de pap met de flesvoeding. Je gebruikt gewoon de hoeveelheid die je normaal in een fles zou doen en daar doe je een paar scheppen pap bij, het wordt er alleen dikker van maar hij krijgt nog steeds die hoeveelheid flesvoeding binnen.

4 jaar geleden

Reactie op JeanineV

Hoe bedoel je daar maken we pap van? Gooi je er dan iets bij in?
Ja, de melk in een diep bordje en dan een schep pap (granen) bij

4 jaar geleden

Hier in de ochtend gewoon de normale fles met de bijbehorende schepjes pap. (Heb op dit moment Nutricia licht volkoren) Dus het is gewoon wat je gewend bent en de kleine heeft gelijk wat vezels naar binnen. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Tammy19840

Hier in de ochtend gewoon de normale fles met de bijbehorende schepjes pap. ...
Oké. Tnx voor je reactie! Miss toch maar eens proberen. Ook die ochtend fles zal er tzt af moeten 😉

4 jaar geleden

Ik had het ook gevraagd aan het cjg omdat dat ook dacht dat ze zoveel bepaalde flessen moeten krijgen en toen zei ze tegen mij dat als je kindje genoeg binne krijgt zoals plakje / stukje kaas, een hard gekookt eitje, botherham, yoghert is dat geen probleem als hij 1,2 of 3 flessen op een dag krijgt volgens cjg.

4 jaar geleden

Ik geef de pap ook met flesvoeding. Ik warm altijd 200ml water op, doe hier 5 scheppen flesvoeding en 5 eetlepels pap bij.

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik geef de pap ook met flesvoeding. Ik warm altijd 200ml water op, doe hier ...
Oké en welke pap geef je dan, want daar zijn ook miljoenen soorten in. 🙈

4 jaar geleden

Ik geef mijn dochtertje sochtends pap. 180ML + 6 schepjes met 2 eetlepels Olvarit pap licht volkoren. Vind ze heerlijk :)

4 jaar geleden

Reactie op JeanineV

Oké en welke pap geef je dan, want daar zijn ook miljoenen soorten in. 🙈
De granen pap 8+ van Albert heijn of die van olvarit. Ligt er aan welke in de aanbieding is 😂

4 jaar geleden

Mijn dochtertje krijgt tussen 7 en 8 borstvoeding en dan 1 a 1,5 uur later, ongeveer 50 ml afgekolfde melk met twee eetlepels hipp 5 granen pap, dit geef ik uit een kommetje met lepel. Als je het omschept in plaats van roert krijg je namelijk pap als brinta. Ik combineer dit vaak met stukjes brood.

4 jaar geleden

Ik geef sinds 6 maanden een papfles in de ochtend met ontbijt granen. Nu nog gewoon met opvolg melk, dus dan krijgt hij z’n gewone fles maar dan met pap... Ik geef nu de 8+ van Olvarit, fijne granen. Of een andere fijne granen, net wat er in de aanbieding is. 😊

4 jaar geleden

S morgens krijgt ons manneke eerst een fles en drinkt wat hij wil. Rond 10 uur krijgt hij pap, dus eigenlijk een volle fles, volgende hap is brood met fruit, erin van de middag tegen 5 uur krijgt hij warm eten en wat fruit na en tussen 7 en 8 zijn laatste fles en dan drinkt hij wat hij nog wil. Daarna gaat hij naar bed en slaapt tot 6.45-7.15 uur. Hij vind pap heerlijk. Lekkere dikke pap eten met een lepel niet in de fles.

4 jaar geleden

Ons zoontje krijgt sinds een week elke ochtend deze pap. Die maak ik aan met z'n flesvoeding. 180+6 en dan 5 scheppen pap. Ik geef dit overigens wel met een lepel op aanraden van het cb. Hij vindt het echt heerlijk. Ze raden bij ons pap aan om er meer ontbijt lunch en diner van te maken. En steeds meer vaste voeding aan te bieden. Ons zoontje is nu 8.5 maand en krijgt nu alleen om 11 en om 18.30 uur nog een fles. De rest is vaste voeding.

4 jaar geleden

Tnx voor jullie reacties meiden! Ik heb de 8+ bio meergranen van de AH gehaald. Van het weekend maar eens proberen. 😊