10 Reacties

4 jaar geleden

Bij het cb zeiden ze dat wanneer een kindje goed groeit papjes niet nodig zijn, net als rijstebloem toevoegen. Ze hebben genoeg aan de borst of kunstvoeding met groente en fruit hapjes.

4 jaar geleden

Ja hier vries ik gewoon groente hap in geen probleem

4 jaar geleden

Ik maak ook grote hoeveelheid groentepap en verdeel het dan in porties van 100-150g om in te vriezen. Bij invriezen en terug heropwarmen is er vitamine-verlies daarom dat het wordt "afgeraden". (PS: ik ben ook van België)

4 jaar geleden

ik zeg altijd, beter diepvries, dan kant en klaar. Hetzelfde geld voor de papjes ook. Met papjes bedoel ik dan, verschilllende groente sanen met eventueel vlees zodra het mag. Ik maak een grote pan, met een combinatie vanbgroente en vlees, verdeel het over bakjes en vries het in. En rond 17 uur kreeg mijn zoon dan het hapje. Nu krijg ik een aparaat. Kan het vers blijven geven. Denk wel dat ik het toch een voorraad gevroren wil hebben, voor als ik geen tijd heb.

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Bij het cb zeiden ze dat wanneer een kindje goed groeit papjes niet nodig z ...
Ik bedoel groentepapjes 😉

4 jaar geleden

Jahoor groente vriezen wij gewoon in. Hebben echt geen tijd het elke dag vers te maken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Finn

Ik maak ook grote hoeveelheid groentepap en verdeel het dan in porties van ...
Misschien sto.me vraag.. maar wat bedoelen jullie met groentepap?

4 jaar geleden

1/3e aardappel, 2/3 groente en een koffielepel olie. Zo maak ik ze voorlopig. En ze eet hier 200 gram in totaal. Ga er maar van uit dat dat voldoende is...

4 jaar geleden

Wij vriezen het ook in, fruit en groente, het is echt teveel werk om dat dagelijks te maken.