Hoi dames,
Dot gaat denk ik een lang bericht worden maar moet het echt even van me afschrijven.
De laatste tijd merkte ik al een bepaalde vibe bij mij collega’s. Had ook het gevoel dat er over mij gepraat werd maar goed dat gebeurd nou eenmaal op de werkvloer. Nou heb ik binnenkort een beoordeling gesprek voor school (ik doe een leerwerk traject). En er is dus aan het licht gekomen dat collega’s niet blij met mij zijn omdat ik ‘ er niet bij lijkt te zijn met mij hoofd en geïrriteerd zou reageren’. Ik herken mezelf wel daarin want fysiek is mij werk best zwaar en heb dit meerdere malen aangegeven bij mij teamleidster. Ik heb gebeld met p&o of er overplaatsing mogelijk is maar tot heden is er nog geen oplossing en dan komt dit er nog eens bij. Daarbij hebben ze ook gezegd dat ze het vervelend vinden dat ik mij ziek meld terwijl om niks hoor over een andere collega die regelmatig door zijn rug gaat en ook in de ziektewet is beland. Daar lijkt wel empathie voor te zijn. School heeft ook aangegeven dat ik mischien moet nadenken om de opleiding te stoppen en mij werkbegeleidster heeft aan mij gevraagd of dit niet slim is. En NEE dat is niet slim! Want ik ben 18 weken zwanger en ik kan gewoon werken maar niet meer veel fysiek. Tja, ik voel me best met me rug tegen de muur en ik kom hier echt wel uit maar jeetje wat is dit frustrerend zeg!!! En omdat ik haar vandaag zo lang aan de telefoon had over al die dingen wat ik daar boven heb genoemd is ook nog eens me rijst verbrand, vervolgens heb ik geen honger meer, toch maar besloten om opnieuw te koken smaakt se rijst weer naar afwasmiddel DUS maar een pizza besteld die ik maar voor se helft op heg gekregen🤷♀️ agja, als me kind maar gezond is en het naar haar zin heeft in me buik 😊